Uzņēmuma "Melnā Govs" zīmola un tā patērētāju viedokļu analīze
Author
Šaltāne, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lāma, Elza
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek pētīts un analizēts uzņēmuma SIA “Melnā Govs” zīmols, tā patērētāju loks un uzņēmuma uztvere patērētāju vidū. Pētījuma mērķis ir noskaidrot uzņēmuma “Melnā Govs” patērētāju uztveri par zīmolu un tā produktiem. Papildus tam tiks analizēts pats uzņēmums un tā komunikācija ar patērētājiem. Teorijas daļā tiks apskatīta teorija par zīmola definīciju, identitāti, tēlu, kā arī atsevišķa sadaļa par patērniecību. Pētījuma rezultātā tika noteikts, ka patērētāji, lai gan līdz galam varbūt nav iepazinuši “Melnā Govs” zīmolu, taču ir ļoti pretimnākoši un ieinteresēti izmēģināt to, līdz ar to šī darba pētījuma ietvaros tika noskaidrots, ka zīmolam ir izveidojies pozitīvs tēls. Atslēgas vārdi: “Melnā Govs”, gaļas fabrika, zīmols, patērētāju uztvere. The theme of this bachelor’s thesis is – Company “Melna Govs”: brand analysis and perception among consumers. The theory part will cover the theory of brand definition, identity, image, as well as a separate section about consumption. The aim of this research is to find out the consumer perception of the company “Melna Govs” about the brand and its products. In addition, the company itself and its communication with consumers will be analyzed. The study found that consumers, although they may not be completely familiar with the “Melna Govs” brand, are very receptive and interested in trying their products, so this study found that the brand has a positive image. Keywords: “Melna Govs”, meat factory, brand, consumer perception.