"Baby boomer" un Z paaudzes raidījumu par paranormālām parādībām lietojums un apmierinājums
Author
Plotičkina, Helēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pričins, Mārtiņš
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “”Baby boomer” un Z paaudzes raidījumu par paranormālām parādībām lietojums un apmierinājums” mērķis ir izpētīt raidījuma “Ekstrasensu cīņas” 22.sezonas saturu, kā arī uzzināt Baby boomer un Z paaudzes pārstāvju raidījumu par paranormālām parādībām uztveri. Izpētīta paaudžu teorija un mediju lietojuma un apmierinājuma teorija, kā arī tika apskatīts, kas ir Baby boomer paaudze, kas ir Z paaudze, kādi līdzīgi šim pētījumi tika veikti, cik aktuāli ir televīzijā raidījumi par paranormālo un, kas piesaista auditoriju skatīties raidījumus par paranormālām parādībām. Metodoloģiskajā daļā tika apskatīts, kas ir intervija un padziļinātā intervija, kā arī tika izpētīts, kas ir kontentanalīze. Pētījumā tika izmantota raidījuma “Ekstrasensu cīņas” 22.sezonas kontentanlīze, padziļinātās intervijas ar četriem Z paaudzes pārstāvjiem un četriem Baby boomer paaudzes pārstāvjiem, novadītas intervijas ar psihologu un TV3 programmas sastādīšanas vadītāju. The aim of the Bachelor thesis “Use and satisfaction of baby boomer and Z generation programs for paranormal phenomena” is to study the content of the 22nd season of the program "Psychics of Extrasensory", as well as to find out the perception of the program "Baby Boomer" and Generation Z on Paranormal Phenomena. The theoretical part looked at the Baby boomer generation, the Z generation, what similar research has been done of paranormal television broadcasts, which attracts audiences to watch programs on paranormal phenomena, and the theory of media use and satisfaction and generation theory. In the methodological part, what is an interview, and an in-depth interview were considered, as well as what is content analysis. The study used a 22-season content analysis of the program “Struggles of the Extrasens”, in-depth interviews with four representatives of the Z generation and four representatives of the Baby boomer generation and conducted interviews with a psychologist and TV3 program production manager.