• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola "Pols" digitālā mārketinga komunikācijas analīze

Thumbnail
Открыть
309-89776-Krievane_Marta_mk19160.pdf (11.13Mb)
Автор
Krievāne, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Zīmola “Pols” digitālā mārketinga komunikācijas analīze”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un noskaidrot, kādas sociālo tīklu aktivitātes veido un publicē zīmols “Pols”, lai piesaistītu auditoriju un veicinātu tās iesaisti. Darba teorētisko pamatojumu veido trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā aprakstīts zīmols, patērētājs, pirkuma lēmuma pieņemšana un tā veikšana. Otrā nodaļa apraksta digitālā mārketinga teorētiskos aspektus – kas ir digitālais mārketings, kāda ir tā būtību un nozīmīgums. Trešā nodaļa ietver sevī digitālā mārketinga veidus un to izmantošanu, šī nodaļa padziļināti apraksta darbā pētāmos digitālā mārketinga komunikācijas veidus – sociālo tīklu mārketingu un satura mārketingu. Pētījuma metodoloģijā izmantota kvantitatīvā kontentanalīze, interneta aptauja un daļēji strukturētā intervija.
 
The topic of the bachelor's thesis is "Analysis of digital marketing communication of the brand "Pols”. The aim of the bachelor's thesis is to research and find out what social networking activities are created and published by the brand “Pols” in order to attract the audience and promote its involvement. The theoretical basis of the work consists of three chapters. The first chapter describes the brand, the consumer, the purchase decision and its execution. The second describes the theoretical aspects of digital marketing - what is digital marketing, what is its essence and significance. The third chapter includes the types of digital marketing and their use, this chapter describes in depth the types of digital marketing communication studied in the work - social network marketing and content marketing. The research methodology uses quantitative content analysis, an online survey and a semi-structured interview.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60257
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV