Show simple item record

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktors
dc.contributor.authorDaile-Zvaigzne, Kristiana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-01T01:02:09Z
dc.date.available2022-07-01T01:02:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89841
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60272
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir kino industrijas darbības apmeklētības veicināšanas pasākumi pandēmijas laikā Bakalaura darba ietvaros tiek pētīta kino industrijas darbība Latvijas kinoteātros pandēmijas laikā posmā no 2021. gada septembrim līdz decembrim, lai noskaidrotu, kādas kampaņas, pasākumus organizēja Latvijas pazīstamākie kinoteātri pandēmijas periodā no septembra līdz decembrim, lai neizzustu kino apmeklētība Latvijas kinoteātros. Pētījums ir balstīts teorētiskajos konceptos par komunikācijas un kinoteātra apmeklējumu veicināšanas pasākumiem pandēmijas periodā. Metodoloģijas daļā tiks pielietota daļēji strukturētas intervijas, aptauja, novērojums. Atslēgas vārdi: kino, auditorija, krīze, pandēmija, reklāma, mārketings.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor’s thesis is measures to promote attendance at the film industry during pandemic. Within the framework of the bachelor’s thesis the activities of the film industry in Latvian cinemas during the pandemic period from September to December of the year 2021 are studied in order to find out what campaigns and events were organized by Latvia’s best-know cinemas during the pandemic from September to December. The study is based on theoretical concepts of communications and cinema promotion measures during the pandemic, Partially structured interviews, survey, observation will be used in the methodology part. Keywords: cinema, audience, crisis, pandemic, advertising, marketing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkino
dc.subjectauditorija
dc.subjectkrīze
dc.subjectpandēmija
dc.subjectreklāma
dc.titleKino industrijas darbības apmeklētības veicināšanas pasākumi pandēmijas laikā
dc.title.alternativeMeasures to promote attendance at the cinema during the pandemic
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record