• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmumu “DPD” un “Omniva” komunikācijas analīze sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram” 2020. - 2021. gadā

Thumbnail
Открыть
309-89892-Hegenbarte_Beate.Kate_bh19004.pdf (3.742Mb)
Автор
Hegenbarte, Beāte Kate
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Uzņēmumu “DPD” un “Omniva” komunikācijas analīze sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram” 2020. - 2021. gadā” mērķis ir noskaidrot un salīdzināt divus vienas sfēras uzņēmumu komunikāciju sociālo tīklu vietnēs “Facebook” un “Instagram” 2020. un 2021. gadā, kā arī uzzināt sociālo tīklu lietotāju domas par uzņēmumu komunikāciju sociālo tīklu vietnēs. Darbu veido teorētiskā bāze par zīmolu un mārketinga komunikāciju, sociālo tīklu vietnēm un medija lietojuma un apmierinājuma teoriju. Datu ieguvei izmantota kvantitatīvā kontentanalīze, aptauja un intervija. Rezultāti liecina, ka abi uzņēmumi publicē salīdzinoši līdzīgu saturu, bet katram uzņēmumam ir savas uzmanības pievēršanas metodes, kā arī, ka sociālo tīklu lietotāji dod priekšroku izklaidējošam saturam.
 
Bachelor’s thesis “The communication analysis of companies "DPD" and "Omniva" on social media sites "Facebook" and "Instagram" in 2020. – 2021.” aims to find out and compare communication of two companies in the same sphere on social networking sites “Facebook” and “Instagram” in 2020 and 2021, as well as find out the thoughts of social network users on corporate communication on social networking sites. The work consists of a theoretical basis for branding and marketing communications, social networking sites and media use and gratification theory. Quantitative content analysis, survey and interview were used to obtain data. The results show that both companies publish relatively similar content, but each company has its own methods of drawing attention, and users of social networks prefer entertaining content.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60294
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV