• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālā reklāma kā instruments sociālo problēmu risināšanā: auditorijas attieksme pret sociālo kampaņu "Sitieni pie kaimiņiem un savējiem skar arī tevi"

Thumbnail
Открыть
309-89917-Psenicnikova_Margarita_mp19060.pdf (2.457Mb)
Автор
Pšeņičņikova, Margarita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs “Sociālā reklāma kā instruments sociālo problēmu risināšanā: auditorijas attieksme pret sociālo kampaņu “Sitieni pie kaimiņiem un savējiem skar arī tevi”" bija iztrādāts ar mērķi izprast izmantošanas lietderīgumu, ietekmējot auditorijas reakciju fiziskās vardarbības pret sievietēm kontekstā. Darba teorētiskajā daļā bija apskatīta teorija par sociālām problēmām, konkrēto problēmu- fizisko vardarbību, sociālo reklāmu un ietekmēšanas mehānismiem. Empiriskajā daļā tika pielietota kvalitatīvā pētijuma metode: aptauja, kurā piedalījās 155 respondenti un divas intervijas. Bakalaura darbs sastāvēja no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas.
 
The bachelor thesis "Social advertising as a tool for solving social problems: audience’s attitude towards the “Beating at the neighbors’ involves you as well” campaign" aimed to understand the usefulness of it in influencing audience’s reactions in the context of physical violence against women. The theoretical part of the paper dealt with the theory of social problems, the specific problem of physical violence, social advertising and mechanisms of influence. In the empirical part, a qualitative research method was applied: a survey with 155 respondents and two interviews. The theoretical, methodological and empirical parts of the bachelor thesis were as follows.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60302
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV