Organizācijas kultūras pilnveides iespējas audzēkņu sasniegumu veicināšanai profesionālās ievirzes mūzikas skolās
Author
Auniņa, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Organizācijas kultūras pilnveides iespējas audzēkņu sasniegumu veicināšanai profesionālās ievirzes mūzikas skolās” mērķis ir pētīt organizācijas kultūras pilnveides iespējas sasniegumu veicināšanai profesionālās ievirzes mūzikas skolās. Mērķa sasniegšanai tika veikts teorētiskais pētījums par organizācijas kultūru un izglītības kvalitāti, analizēti profesionālās ievirzes mūzikas skolas darbības mērķi. Empīriskajā daļā veiktas intervijas, lai definētu organizācijas kultūras faktorus, kas veicina sasniegumus profesionālās ievirzes mūzikas skolā, un izstrādāta aptauja, lai analizētu šo faktoru lomu skolā ar zemiem sasniegumiem. Pētījuma rezultāti apliecina - sasniegumus mūzikas skolā veicina tādi organizācijas kultūras faktori kā līderība, sadarbība, augsti profesionālie standarti un vide. The aim of the master`s thesis “Possibilities of Organizational Culture Improvement for the Promotion of Student’s Achievements in Vocational Oriented Music Schools” is to study the possibilities of organizational culture improvement for the promotion of achievements in vocational oriented music schools. To explicate the aim, theoretical study was conducted about organizational culture and the quality of education, the goals of the vocational oriented music schools were analyzed. In the empirical part interviews were conducted to define the factors of organizational culture that contribute to achievement in a vocational oriented music school. The survey was developed to analyze the role of these factors in a low-achieving school. The results of the research show, that the achievements in the music school are promoted by the organizational culture factors such as leadership, cooperation, high professional standards, and the environment.