Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorBrieze, Evelīna Līna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:46Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86695
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60366
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Emocionalās attīstības veicināšana 2-3 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Autore: Evelīna Līna Brieze Darba apjoms: 49 lapas Darba mērķis: pētīt teorētisko literatūru par bērna emocionālo attīstību, un praktiski pārbaudīt 2-3 gadu vecu bērnu emocionālās attīstības iespējas rotaļu darbībā pirmsskolā Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta ar 43 avotiem, 1 pielikuma. Darbā tika analizēti tādi jautājumi kā emocionālās attīstības būtība, rotaļu ietekme uz emocionālo attīstību. Pētījuma daļā tikta veikta bērnu novērošana, izvēlētas rotaļas, lai veicinātu bērnu emocionālo attīstību, aprakstīts pētījuma metodoloģiskais pamats,pētījuma norises apraksts-bērnu vērošana, vecāku anketēšana, iegūto rezultātu analīze. Atslēgas vārdi: emocionālā attīstība, rotaļa, emocijas, jūtas
dc.description.abstractTopic of the qualification work: Promotion of emotional development for 2 to 3 years old cildren in prescool Author: Evelīna Līna Brieze Supervisor: Tija Zīriņa Research goal: to study the theoretical literature on the emotional development of a child, and to practically examine the developmental possibilities of the emotional development of 2-3 year old children in play activities in preschool Volume of work: 49 pages This work consits of an intoduction, 2 capters, conclusion, list of used literature with 43 different sources, 1 attachment Within this work can be found theoritical literature about issues such as emotional development, the impact of play on emotional development.In the part of the practical research, observation of children was performed, games were cosen to promote childrens emotional development, the methodological basis of the research was described, a description of the process-observation of children, analysis of the obtained results. Keywords: emotional development, play, emotions, feelings
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectemocionālā attīstība
dc.subjectrotaļa
dc.subjectemocijas
dc.subjectjūtas
dc.titleEmocionalās attīstības veicināšana 2-3 gadus veciem bērniem pirmsskolā.
dc.title.alternativePromotion of emotional development for 2 to 3 years old cildren in prescool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record