Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorApkārtiņa, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:51Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86742
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60396
dc.description.abstractDarba nosaukums : 1,5 – 3 gadīgu bērnu adaptācijas sekmēšana pedagoģiskajā procesā. Darba autore : Anete Apkārtiņa Darba vadītāja: Antra Randoha Pētījuma mērķis : pētīt veiksmīgas adaptācijas sekmēšanas iespējas pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā autore ir analizējusi zinātnisko literatūru par adaptāciju, tās nozīmi bērna attīstībā, agrīnās bērnības psiholoģisko raksturojumu. Kā arī par adaptācijas ietekmi un nozīmi 1,5 – 3 gadīgu bērnu attīstībā. Otrajā nodaļā darba autore ir veikusi pedagoģiskos novērojumus un pedagoģiskās darbības, izstrādājot adaptācijas kritērijus, kurus analizējusi adaptācijas sākuma posmā un adaptācijas beigu posmā. Dažādu rotaļdarbību un aktivitāšu analīze, kur tiek sekmēta bērnu adaptācija pirmskolas izglītības iestādē. Pētījuma laikā tika pielietota literatūras analīze, novērojumu analīze un novērojuma laikā iegūtā informācija. Secinājumi Kvalifikācijas darbs sastāv no 57 lappusēm, 6 tabulām, 11 pielikumiem. Atslēgas vārdi : adaptācija, agrīnā bērnība, mazbērna vecumposms, pedagogs, pedagoģiskais process, pirmsskolas izglītības iestāde.
dc.description.abstractName of the work: Promoting the adaptation of 1,5 – 3 year old children in the pedagogical process. Qualification’s paper author: Anete Apkārtiņa Leader of the work: Antra Randoha The goal of the research: to research the possibilities of promoting succesful adaptation in the pedagogical process. In the first chapter of qualification work, the author analyzed the scientific author's works about the scientific literature on adaptation and its role in the child's development, the psychological characteristics of early childhood. As well as the impact and significance of adaptation in the development of 1.5 - 3 year old children. In the second chapter of qualification work, the author has performed pedagogical observations and pedagogical activities, developing adaptation criteria, which have been analyzed in the initial stage of adaptation and in the final stage of adaptation. Analysis of various play activities and activities, where the adaptation of children in a pre-school educational institution is promoted. Literature analysis, observational analysis and observational information were used during the study. Conclusions have been made at the end of qualification work who proves that goal of the work has been achieved and the author has theoretically and practically found out the possibilities of promoting the successful adaptation of 1.5 - 3 year old children in the pedagogical process of a pre-school educational institution. Keywords: adaptation, early childhood, age of grandchild, teachers, pedagogical process, preschool educational institution.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectadaptācija
dc.subjectagrīnā bērnība
dc.subjectmazbērna vecumposms
dc.subjectpedagogs
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.title1,5 – 3 gadīgu bērnu adaptācijas sekmēšana pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativePromoting the adaptation of 1,5 – 3 year old children in the pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию