Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorČerpinska, Monta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:51Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86743
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60397
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore ir ___________Monta Čerpinska__________. Darba tēma “ 3-4 gadīgu bērnu runas attīstība rotaļās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā.” Pētījuma mērķis ir noskaidrot rotaļu izmantošanas iespējas 3-4 gadus vecu bērnu runas attīstības sekmēšanā. Kvalifikācijas darba sākumā tika izvirzīta hipotēze, ka 3-4 gadus vecu bērnu runa attīstās veiksmīgāk, ja bērnam tiek regulāri piedāvātas dažādas rotaļas runas attīstībai. Lai pierādītu hipotēzi, tika izvirzīti pētījuma uzdevumi - raksturot 3-4 gadus vecu bērnu runas attīstību, raksturot dažādas rotaļas un to iedalījumu veidus, izvirzīt kritērijus, lai noteiktu bērnu runas līmeni, noskaidrot pētāmo bērnu sākotnējo runas attīstības līmeni, izmantojot izvirzītos kritērijus, veikt pedagoģisko izmēģinājuma darbību runas veicināšanai un apkopot un analizēt iegūtos rezultātus un izdarīt secinājumus. Sava kvalifikācijas darba ietvaros veica empīrisko pētījumu, lai pierādītu darba sākumā izvirzīto hipotēzi. Empīriskais pētījums tika balstīts uz novērojumu un pedagoģisko eksperimentu. Pētījuma rezultātā varēja secināt, ka izvēlētās rotaļas ir devušas rezultātu bērnu valodas attīstībā. Visiem bērniem ir kritēriju rādītāji uzlabojušies vismaz vienā no kritērijiem, tātad rotaļu izvēle ir bijusi pareiza. Kvalifikācijas darbs sastāv no 43 lpp, 48 bibliogrāfiskā saraksta vienībām, 4 tabulām un 16 attēliem.
dc.description.abstractAnotation The author of the qualification job is _ _ _ _ _Monta Čerpinska _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _. The subject of the work ''Speech development of 3-4-year-old children playing in the preschool pedagogical process''The aim of the study is to explore the possibilities of playing in promoting the development of speech by children aged 3-4. At the beginning of the qualification work, it was hypothesised that the speech of 3-4-year-olds develops more successfully when a child is regularly offered different games for speech development. In order to demonstrate the hypothesis, the study's objectives were to describe the development of the speech of children aged 3-4, to characterise different types of play and their breakdowns, to set criteria for determining the level of speech of children, to clarify the initial level of development of the speech of children to be studied, to undertake pedagogical testing activities for the promotion of speech and to analyse; and to analyse the results obtained and to draw conclusions. An empirical study was carried out as part of its qualification to demonstrate the hypothesis at the beginning of work. The empirical study was based on observation and pedagogical experiment. As a result of the study, it could be concluded that the selected games have resulted in the development of children's language. All children have improved their benchmarks in at least one of the criteria, so the choice of games has been correct. The qualification work consists of pages 43, 48 bibliography units, 4 tables and 16 images.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērns
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectrotaļas
dc.subjectruna
dc.subjectrunas attīstība
dc.title3-4 gadīgu bērnu runas attīstība rotaļās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeSpeech development of 3-4-year-old children playing in the preschool pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record