Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorPudule, Iluta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:59Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87033
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60448
dc.description.abstractDarba autore Iluta Pudule. Darba tēma “Bilingvālā izglītība pirmsskolā 3-4 gadīgu bērnu latviešu kā otrās valodas apguves veicināšanai”. Pētījuma mērķis - izpētīt bilingvālās izglītības pirmsskolās 3-4 gadīgu bērnu latviešu kā otrās valodas apguves veicināšanu. Kvalifikācijas darba uzdevumi: 1.analizēt zinātnisko literatūru par valodas apgūšanu un divvalodību; 2.izpētīt un raksturot 3-4 gadīgu bērnu attīstību un otrās valodas apguves īpatnības; 3.veikt anketēšanu un analizēt datus par latviešu valodas apguvi bilingvālā mācību procesā pirmsskolā. Pētījuma gaitā gūtie rezultāti ļauj secināt, ka divvalodība bērna pašizgaugsmei, pilnvērtīgai, un vispusīgai attīstībai netraucē. Pētījuma daļā tika veikta anketēšana, kuras rezultātā tika noskaidrots kā bērni apgūst otro valodu, un kādi faktori to veicina un kādi ir bremzējošie. Atslēgvārdi: 3-4 gadīgi bērni, otrās valodas apguve, divvalodība. Darba apjoms: 38 lapas, 10 attēli, 3 tabulas, 38 bibliogrāfiskā saraksta vienības, 1 pielikums.
dc.description.abstractAuthor of the work Iluta Pudule. Work topic –– “Bilingual education in preschool for 3-4 year old Latvian children as a means for second language acquisition”. Research goal –– to research bilingual education in preschool for 3-4 year old Latvian children as a means for second language acquisition. Tasks of Qualification paper: 1.Analyze scientific literature on language acquisition and bilingualism. 2.Research and describe 3-4 year old children’s development and second language acquisition peculiarities. 3.Carry out a survey and analyze data on Latvian language acquisition in bilingual learning process in preschool. The results from the research lead to the summary that bilingualism does not prevent a comprehensive self-development for children. The research included a questionnaire in which it was found out how children acquire a second language, and what factors hinder this process. Key words: 3-4 year old children, second language acquisition, bilingualism. Volume of paper: 38 pages, 10 pictures, 3 tables, 38 bibliographical references, 1 appendix.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject3-4 gadīgi bērni
dc.subjectotrās valodas apguve
dc.subjectdivvalodība
dc.subject3-4 year old children
dc.subjectsecond language acquisition
dc.titleBilingvālā izglītība pirmsskolā 3-4gadīgu bērnu latviešu kā otrās valodas apguves veicināšanai
dc.title.alternativeBilingual education in preschool for 3-4 year old Latvian children as a means for second language acquisition
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record