Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorLabanauska, Monta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:00Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87038
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60453
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: 2 – 3 gadus vecu bērnu runas aktivizēšana, izmantojot muzikālās rotaļas Darba autore: Monta Labanauska Kvalifikācijas darba vadītāja: Pētījuma objekts: Muzikālās rotaļas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā Pētījuma priekšmets: 2 – 3 gadīgu bērnu runa Pētījuma mērķis: sekmēt 2 – 3 gadus vecu bērnu runas aktivizēšanu, izmantojot muzikālās rotaļas Pētījuma jautājums: Kā, izmantojot muzikālās rotaļas, aktivizējama 2 – 3 gadus vecu bērnu runa? Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt teorētiskās nostādnes par valodas apguvi un vārdu krājuma paplašināšanu 2.Raksturot 2 – 3 gadīgu bērnu attīstību 3.Izzināt teorētiskās nostādnes par muzikālajām rotaļām 4.Izstrādāt pētījuma metodoloģiju 5.Organizēt praktisko pētījumu 6.Pētījuma rezultātu kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze Darba apjoms: Kvalifikacijas darbs sastāv no 56 lappusēm: 3 nodaļām, 10 apakšnodaļām. Darbā iekļauti – 15 attēli, 17 tabulas, 7 pielikumi. Kvalifikācijas darbā tika analizēti – 24 literatūras avoti (18 latviešu valodā; 4 angļu valodā un 2 krievu valodā) no tiem 6 grāmatas un 18 zinātniskie raksti un interneta resursi. Pētījuma metodes: 1. Zinātniskās literatūras avotu analīze 2.Pedagoģiskais novērojums 3.Pedagoģiskā novērojuma darbība 4.Iegūto datu apkopojums un analīze Pētījuma bāze: Privātā pirmsskolas izglītības iestāde “X”, “Putniņu” grupas, 8 bērni Atslēgas vārdi: Rotaļas, 2 – 3 gadīgi bērni, pirmsskola, vārdu krājuma paplašināšana
dc.description.abstractTitle of the qualification paper: Activation of speech through musical games for 2-3 years old children Author of the work: Monta Labanauska Supervisor of the qualification work: Object of research: Musical play in the preschool pedagogical process The subject of the research: speech of 2-3 year old children The aim of the research: to promote the activation of speech of 2-3 year old children through musical games Research question: how can the speech of 2-3 year olds be activated through musical games? Research tasks: 1. To analyze the theoretical approaches to language acquisition and vocabulary expansion 2. To describe the development of 2-3 year old children 3. To know the theoretical principles of musical games 4. To develop a research methodology 5. Organize a practical study 6. Qualitative and quantitative analysis of research results Scope of the work: The qualification paper consists of 56 pages: 3 chapters, 10 subchapters. The work includes - 15 figures, 17 tables, 7 appendices. The qualification paper was analyzed - 24 literature sources (18 in Latvian; 4 in English and 2 in Russian), including 6 books and 18 scientific articles and Internet resources. Research methodology: 1. Analysis of scientific literature sources 2. Pedagogical observation 3. Operation of pedagogical observation 4. Collection and analysis of the obtained data Research base: Private pre-school educational institution “X”, 8 children of group “Putniņi” Keywords: Games, 2-3 years old children, preschool, vocabulary expansion
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRotaļas
dc.subject2 – 3 gadīgi bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvārdu krājuma paplašināšana
dc.title2-3 gadus vecu bērnu runas aktivizēšana, izmantojot muzikālās rotaļas
dc.title.alternativeActivation of speech through musical games for 2-3 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record