Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorRokola, Gundega
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:01Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87058
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60463
dc.description.abstractDarba tēma: 5 – 6 gadīgu bērnu smalkās motorikas veicināšana pirmsskolā. Darba mērķis: analizēt un pētīt 5 – 6 gadīgu bērnu smalkās motorikas sekmēšanas iespējas pirmsskolā. Teorētiskajā daļā, kas sastāv no divām nodaļām un divām apakšnodaļām, tika analizētas:  teorētiskās nostādnes par smalkās motorikas attīstības nozīmību 5 – 6 gadu vecu bērnu attīstībā.  smalkās motorikas attīstīšanas iespējas 5-6 gadīgiem bērniem pirmsskolā, kur tika aplūkotas pirkstiņrotaļas, darbs ar papīru, rotaļas ar smiltīm, rotaļas ar smalkiem priekšmetiem, u. c.. Tika analizēta vingrinājumu, rotaļu nozīmība smalkā motorikas attītīšanā. Empīriskajā daļā tika novērtēta un analizēta smalkās motorikas attīstība 5 – 6 gadīgu bērnu’’ X’’ pirmsskolas grupā. Tika veiktas dažādas pedagoģiskās darbības bērnu smalkās motorikas sekmēšanā. Tika izteikti ieteikumi pedagogiem, bērnu smalkās motorikas sekmēšanai. Pētījumā tika izmantotas šādas empīriskās pētīšanas metodes – aptauja, pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskā darbība un tests. Darba apjoms: 53 lappuses, 39 bibliogrāfiskais nosaukums, 8 attēli, 1 tabula, 7 pielikumi. Atslēgas vārdi: smalkās motorika, smalkās motorikas sekmēšana, attīstīšana, pirmsskola.
dc.description.abstractTeme of the work: Promotion of fine motor skills of 5- to 6-year-olds in pre-school. The aim of the work: to analyse and study the possibilities of promoting fine motor skills of children aged 5-6 years in preschool. The theoretical part, consisting of two chapters and two subsections, analysed the: theoretical guidelines on the importance of the development of fine motor skills in the development of children aged 5-6 years. possibilities of developing fine motor skills for 5 - 6 year olds in preschool, which looked at pyggies, paper work, sand games, games with fine objects, etc. The relevance of exercises, playing in fine motor development was analyzed. The empirical part evaluated and analyzed the development of fine motor skills in the preschool group of 5- 6 year old children'' X'' in the preschool group. Various pedagogical activities were carried out to promote the fine motor skills of children. Recommendations were made to educators, to promote children’s fine motor skills. The study used the following empirical research methods: Survey for educators; Observation; Pedagogical activity; Test. Workload: 53 pages, 39 bibliographical titles, 8 images, 1 table, 7 annexes. Keywords: fine motor skills, promotion, development of fine motor skills, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectmotorika
dc.subjectsmalkā motorika
dc.subjectattīstīšana
dc.title5 – 6 gadīgu bērnu smalkās motorikas veicināšana pirmsskolā
dc.title.alternativePromotion of fine motor skills in 5 – 6 years old children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record