Show simple item record

dc.contributor.advisorĀbeļkalns, Ilvis
dc.contributor.authorGudre, Evija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:02Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87063
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60467
dc.description.abstractDarba autore: Evija Gudre Kvalifikācijas darba temats: Kustību rotaļas sadarbības prasmju veidošanai 3-4 gadus veciem bērniem. Kvalifikācijas darba mērķis: Izpētīt 3-4 gadus vecu bērnu sadarbības prasmes kustību rotaļās. Pētījuma teorētiskā daļa: Balstīta uz nozīmīgu autoru atziņām, kā I. Stangaine, A. Līduma, D. Dzintere, D. Augstkalne, G. Svence un citiem autoriem. Tika analizētas autora atziņas, kā kustību rotaļas ietekmē bērnu sadarbību. Kādi ir rotaļu veidi un to nozīme 3-4 gadu vecu bērnu sadarbības prasmju veicināšanā. Tika analizētas pedagoģiskās, psiholoģiskās un metodiskās atziņas par sadarbības prasmju būtību 3-4 gadus vecu bērnu attīstībā. Pētījuma empīriskā daļa: tika novērotas 3-4 gadus vecu bērnu sadarbības prasmes dažādās kustību rotaļās. Tika izmantotas dažādas metodes: novērojums, salīdzināšana starp eksperimentālo grupu un kontrolgrupu, intervija ar 3 ekspertiem un datu apstrādes statistiskā metode. Praktiskajā pētījumā tika vadītas 2 mēnešu garumā kustību rotaļas, lai veicinātu sadarbību starp bērniem eksperimentālajā grupā. Pētījuma beigās tika veikti secinājumi, salīdzinot abu grupu sadarbību pēc kustību rotaļām. Secinājumi: Sadarbība starp bērniem ir veiksmīgāka, ja kustību rotaļas ir visai grupai kopā un ar dziedāšanu. Darba apjoms: 40. lpp.,4 attēli, 7 tabulas un 3 diagrammas. Atslēgas vārdi: sadarbība, kustību rotaļa, pirmsskola, prasme
dc.description.abstractAuthor of the paper: Evija Gudre Topic of the qualification paper: Movement game cooperation for skill development for 3-4 year olds. Aim of the qualification paper: To study the cooperation skills of 3-4 year old children with the help of movement games. Theoretical part of the qualification paper: Based on the findings of remarkable authors, such as I. Stangaine, A. Līduma, D. Dzintere, D. Augstkalne, G. Svence and others. The author's findings on how movement games affect children's cooperation were analysed. What are the types of toys and their role in promoting the cooperation skills of 3-4 years old children. Empirical part of the qualification paper: The cooperation skills of 3-4 years olds in various movement games were observed. Various methods were used: observation, comparison between the experimental group and the control group, an interview with 3 experts and a statistical method of data processing. In the 2-month-long practical study movement games were conducted to promote cooperation between children in the experimental group. At the end of the study, conclusions were made comparing the cooperation of the two groups after the movement games. Results of the qualification paper: Cooperation between children is more successful if the whole group has movement games together and with singing. Volume: 40 pages, 4 figures, 7 tables, 3 diagrams Key words: Cooperation, Movement games, pre-school, skills
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectkustību rotaļa
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectprasme
dc.titleKustību rotaļas sadarbības prasmju veidošanai 3-4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeMovement game cooperation for skill development for 3-4 year olds
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record