Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorZaharova, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:02Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87067
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60470
dc.description.abstractDarba autore: Linda Zaharova Darba tēma: 4-5 gadīgu bērnu radošuma veicināšana pirmsskolā tehnoloģiju jomā Darba vadītājs: Asoc. prof. Dr. paed. Ieva Margeviča Pētījuma mērķis: izpētīt 4-5 gadīgu vecu bērnu bērnu radošumu veicināšu tehnoloģiju jomā pirmsskolā. Pētījuma jautājums: kā tehnoloģiju jomā veicināma 4-5 gadu vecu bērnu radošā darbība? Atslēgas vārdi: radošums, radošas darbības veicināšana, tehnoloģiju mācību joma, 4-5 īgi bērni, pirmsskola. Darba apjoms: darbs sastāv no 2 nodaļām un 7 apakšnodaļām, tam ir 41 lapa. Tajā aplūkojamas 4 tabulas, 2 attēli un 3 pielikumi. Darba teorētiskās daļas pirmajā nodaļā tika analizētas dažādu pedagogu un psihologu atziņas par jēdzienu radošums, bērnu radošo darbību, kā arī tika apskatīts bērnu attīstības īpatnības pētāmas problēmas ietvaros. Pirmajā nodaļā tikka izzināta mācību vide pirmsskolā, tiek skaidrots tehnoloģiju mācību jomas jēdziens. Darba otrās nodaļas saturs balstās uz praktisko pētījumu. Pētījumā piedalās vidējā pirmsskolas vecuma 14 bērni. Pētījumā tika izstrādātas 3 nodarbības, kurās ar novērošanas metodes palīdzību tika pētīts kā mainās radošās darbības kritēriji katrā no nodarbībām un ar kādām metodēm veicināma radošā darbība.
dc.description.abstractAuthor of the work: Linda Zaharova Theme of the work: Promoting the creativity of 4-5year old children in preschool in the field of technology Supervisor of the work: Prof. Dr.paed. Ieva Margeviča The aim of the research: theoretically research and empirically substantiate how to promote 4-5 years old children creativity in tehnologies. Research question: How should the creative activity of 4-5 year old children be promoted in crafts and arts field in preschool? Keywords: creativity, promotion of creative activity, field of technology training, 4-5 years old children and their development. Scope of the work: the work consists of 2 chapters and 7 subchapters, it has? pages. It contains 4 tables, 2 figures and? attachments. The first chapter of the theoretical part of the work analyzed the findings of various teachers and psychologists on the concept of creativity, children's creative activity, as well as the peculiarities of children's development within the research problem. In the first chapter, the learning environment in pre-school was explored, and the concept of technology learning was explained. The content of the second chapter is based on practical research. The study involves 14 children of average preschool age. In the study, 3 lessons were developed, in which the criteria of creative activity in each of the lessons were studied with the help of the observation method and by which methods creative activity should be promoted.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectKvalifikācijas Darbs
dc.subjectRadošums
dc.subject4-5 gadus veci bērni
dc.subjectRadošums
dc.title4-5 gadīgu bērnu radošuma veicināšana tehnoloģijas mācību jomā
dc.title.alternativePromoting the creativity of 4-5year old children in preschool in the field of technology
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record