4 – 5 gadīgu bērnu matemātiskās prasmes veicināšana āra nodarbībās
Author
Vizule, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ieriķe, Anita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Sanita Vizule. Darba nosaukums: 4 – 5 gadīgu bērnu matemātiskās prasmes veicināšana āra nodarbībās. Darba veids: kvalifikācijas darbs. Studiju programma: pirmsskolas skolotājs. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. Pead., Anita Ieriķe Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt 4-5 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu apguvi āra nodarbībās. Kvalifikācijas darba laikā ir veikts teorētiskais un praktiskais pētījums par 4 – 5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju veicināšanu, apgūšanu āra nodarbībās. Pētījuma laikā tika veikta bērnu novērošana, viņu sadarbība pāros un apakšgrupās. Pētījuma daļā tika izstrādāti kritēriji, lai izvērtētu katra bērna matemātiskās prasmes. Pētījuma izstrādes laikā hipotēze: “4-5 gadīgu bērnu matemātiskie priekšstati veidosies,ja skolotājs prasmīgi veidos āra nodarbības“. Darba apjoms: 31 lpp., anotācija, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, teorētiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, , izmantotās literatūras saraksts. Atslēgas vārdi: 4-5 gadīgs bērns, matemātika, matemātikās prasmes, rotaļa. Author of the paper: Sanita Vizule. Title of the paper: Promoting the mathematical skills of children aged 4 - 5 in outdoor training. Type of paper: qualification paper. Studies: preschool teacher. Scientific supervisor of work: Mg. Pead., Anita Ieriķe Research purpose: In theory, and practical study the learning of mathematical notions of 4-5- year-olds in outdoor lessons. A theoretical and practical study on the promotion of mathematical skills for 4 - 5-year-olds and outdoor learning has been carried out during the qualification work. The study carried out monitoring of children, their cooperation in pairs and subgroups. The part of the study developed criteria for evaluating the mathematical skills of each child. During the development of the study, the hypothesis: “Math notions of 4-5-year-olds will form if a teacher expertly forms outdoor lessons“. The paper contains: 31 page, annotation, introduction, subdivisions 2, theoretical part, empirical part, conclusions, list of authorities used. Keywords: 4-5-year-old child, math, math skills, play.