Show simple item record

dc.contributor.advisorIeriķe, Anita
dc.contributor.authorVizule, Sanita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:04Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:04Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87098
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60483
dc.description.abstractDarba autore: Sanita Vizule. Darba nosaukums: 4 – 5 gadīgu bērnu matemātiskās prasmes veicināšana āra nodarbībās. Darba veids: kvalifikācijas darbs. Studiju programma: pirmsskolas skolotājs. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. Pead., Anita Ieriķe Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt 4-5 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu apguvi āra nodarbībās. Kvalifikācijas darba laikā ir veikts teorētiskais un praktiskais pētījums par 4 – 5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju veicināšanu, apgūšanu āra nodarbībās. Pētījuma laikā tika veikta bērnu novērošana, viņu sadarbība pāros un apakšgrupās. Pētījuma daļā tika izstrādāti kritēriji, lai izvērtētu katra bērna matemātiskās prasmes. Pētījuma izstrādes laikā hipotēze: “4-5 gadīgu bērnu matemātiskie priekšstati veidosies,ja skolotājs prasmīgi veidos āra nodarbības“. Darba apjoms: 31 lpp., anotācija, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, teorētiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, , izmantotās literatūras saraksts. Atslēgas vārdi: 4-5 gadīgs bērns, matemātika, matemātikās prasmes, rotaļa.
dc.description.abstractAuthor of the paper: Sanita Vizule. Title of the paper: Promoting the mathematical skills of children aged 4 - 5 in outdoor training. Type of paper: qualification paper. Studies: preschool teacher. Scientific supervisor of work: Mg. Pead., Anita Ieriķe Research purpose: In theory, and practical study the learning of mathematical notions of 4-5- year-olds in outdoor lessons. A theoretical and practical study on the promotion of mathematical skills for 4 - 5-year-olds and outdoor learning has been carried out during the qualification work. The study carried out monitoring of children, their cooperation in pairs and subgroups. The part of the study developed criteria for evaluating the mathematical skills of each child. During the development of the study, the hypothesis: “Math notions of 4-5-year-olds will form if a teacher expertly forms outdoor lessons“. The paper contains: 31 page, annotation, introduction, subdivisions 2, theoretical part, empirical part, conclusions, list of authorities used. Keywords: 4-5-year-old child, math, math skills, play.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject4-5 gadīgs bērns
dc.subjectmatemātika
dc.subjectmatematiskās prasmes
dc.subjectrotaļa
dc.title4 – 5 gadīgu bērnu matemātiskās prasmes veicināšana āra nodarbībās
dc.title.alternativePromoting the mathematical skills of children aged 4 - 5 in outdoor training
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record