Show simple item record

dc.contributor.advisorMiltuze, Anika
dc.contributor.authorProkopjeva, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:10Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87377
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60523
dc.description.abstractPētījuma mērķis bija izpētīt, kādus lietošanas paradumus izmanto 14 – 19 gadus veci jaunieši sociālās tīklošanas vietnes TikTok vidē, kā arī noskaidrot, vai pastāv saistības starp TikTok saturu, motivāciju lietot TikTok un identitātes stiliem. Pētījumā piedalījās 88 pusaudži, vecumā no 14 līdz 19 gadiem. Vidējais respondentu vecums 17 gadi. Tika izmantotas trīs pētījuma instrumenti: Douin lietotāju motivācijas aptauja (Douyin user motivation measurement project, Zho, Jong-Yoon, & Shanshan, 2021); Identitātes stilu aptauja (Identity Style Inventory, Berzonsky, 1992); TikTok satura aptauja (Prokopjeva, 2022). Pētījuma rezultāti liecina, ka TikTok tipiskajam saturam ir statistiski nozīmīga saistība ar kognitīvām vajadzībām, izklaides un atpūtas vajadzībām un sevis prezentēšanas vajadzībām. Alternatīvais TikTok saturs statistiski nozīmīgi korelē ar izklaides un atpūtas vajadzībām, informatīvo un difūzo identitātes stilu
dc.description.abstractThe aim of the study was to investigate the usage patterns of 14–19-year-olds adolescence in the TikTok social networking site, and to find out whether there is a link between TikTok content, motivation to use TikTok, and identity styles. The study involved 88 adolescents aged 14 to 19 years. The average age of the respondents is 17 years. Three research tools were used: Douyin user motivation measurement project (Zho, Jong-Yoon, & Shanshan, 2021); Identity Style Inventory (Identity Style Inventory, Berzonsky, 1992); TikTok content survey (Prokopjeva, 2022). The results of the study show that the Straight TikTok has a statistically significant relationship with cognitive needs, entertainment and leisure needs, and self-presentation needs. Alternative TikTok content correlates statistically significantly with entertainment and leisure needs, informative and diffuse identity style
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectpusaudžu vecumposms
dc.subjectmotivācija lietot TikTok
dc.subjectidentitātes procesēšanas stils
dc.subjectTikTok
dc.titlePusaudžu Tik Tok lietošanas paradumi saistībā ar identitātes stiliem un motivāciju lietot Tik Tok
dc.title.alternativeAdolescent Tik Tok Usage Habits of the Tik Tok in Relation to Identity Styles and Motivation to Use Tik Tok
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record