• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pedagogu profesionālās pilnveides programma spēlē balstītas mācīšanās un spēliskošanas metodikas apguvei

Thumbnail
Открыть
299-87426-Gravelsina_Elina_eo12022.pdf (1.238Mb)
Автор
Grāvelsiņa, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbs izstrādāts, lai izprastu pedagogu profesionālās pilnveides programmas izveides un aprobācijas principus, kā arī sekmētu aktīvo mācīšanu izglītībā. Mērķis bija izveidot un aprobēt pedagogu profesionālās pilnveides programmu spēlēs balstītas mācīšanās un spēliskošanas metodikas apguvei. Pētījumam tika lietota secīgā pētījuma dizaina loģika, kurā iekļautas face-validity testēšanas un daļēji strukturēti iesaistītie novērojumi. Tika secināts, ka šāds pētījuma dizains ļauj pētīt un pilnveidot programmu, lai tā būtu dalībniekiem viegli uztverama un sniegtu vadītājam atgriezenisko saiti par nepieciešamajiem labojumiem. Rezultātā tika izstrādāta profesionālās pilnveides programma, kā arī praktiskas shēmas, kas raisa izpratni par terminoloģiju, aktīvās mācīšanas dizaina izveidi un ieteikumiem spēlē balstīta satura izveidei.
 
The master's thesis was written to understand the principles of developing and approbating a professional development program for teachers and to promote active learning in education. The aim was to create and test a Professional Teacher Development Program in the Use of Game-Based Learning and Gamification. Principles of the Sequential research design was used, which included face-validity testings and semi-structured participatoryobservations. It was concluded that this design of the study allows the program to be analyzed and improved so that it is easy for participants to understand and provide feedback to the facilitator on the necessary corrections. Result - professional development program was developed, as well as practical graphs that raise awareness of terminology, active-learning design, and suggestions for creating game-based content.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60545
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV