Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorSazoņenko, Brenda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:15Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87710
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60561
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Brenda Sazoņenko Bakalaura/ Kvalifikācijas darba temats: „5 – 6 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju apguves veicināšana spēlēs un rotaļās ”. Mērķis: izpētīt rotaļu un spēļu izmantošanas iespējas bērnu matemātisko prasmju apguvē Darba pirmajā nodaļā tiek apkopota informācija un raksturota vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstība saistībā ar pētāmo problēmu. Darba autore pievērš uzmanību dažādām likumsakarībām un faktoriem, kas būtiski ietekmē vecākā pirmsskolas posma bērnu attīstību. Tiek aprakstīts kā veicināt matemātiskās prasmes pirmsskolā, kā arī šīs prasmes var veicināt, izmantojot dažādas rotaļas un spēles. Otrajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums, kā ar rotaļu un spēļu palīdzību var veicināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju apguvi. Tiek salīdzināts prasmju līmenis pirms un pēc pētījuma veikšanas, izmantojot dažādas spēles un rotaļas. Tiek salīdzināti rezultāti un veikta analīze. Empīriskajā daļā apstiprinājās hipotēze, ņemot vērā izvirzītos nosacījumus, ka matemātiskās prasmes rotaļās un spēlēs, tiks sekmētas, bērni ir sapratuši un izpilda rotaļas un spēles nosacījumus, un skolotājs sekmē bērnu emocionālo atsaucību, izvēloties rotaļas un spēles, kurās integrē uzdevumus matemātikā. Atslēgas vārdi: Rotaļa, spēle, matemātiskās prasmes, pirmsskola. Bakalaura darbs sastāv no 50 lappusēm, tās sastāv no divām nodaļām, kurās ir 3 attēli un 4 tabulas un 6 pielikumi.
dc.description.abstractBachelor's work author: Brenda Sazohnenko Subject: “Promoting the Acquisition of Mathematical Skills for 5 – 6 Year Old Children through Games”. Objective: to explore opportunities for playing and games in learning children's mathematical skills The first section of work summarises the information and describes the development of older children of pre-primary age in relation to the problem to be studied. The author of work draws attention to the various laws and factors that have a significant impact on the development of children in the older pre-school phase. It is described as promoting mathematical skills in preschool and can be promoted through a variety of games and games. In the second chapter, an empirical study was carried out on how playing and games can contribute to the acquisition of mathematical skills of children of the older pre-school age. Comparing the level of skills before and after a study using different games and games. The results are compared and the analysis is carried out. The empirical part confirmed the hypothesis, taking into account the conditions that mathematical skills in games and games will be promoted, children have understood and fulfilled the playing and playing conditions, and the teacher contributes to the emotional response of children by selecting games and games that integrate tasks into math. Keywords: Play, Game, Math skills, preschool. The bachelor's work consists of 50 pages, consisting of two chapters comprising three pictures and four tables and six attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectRotaļa
dc.subjectSpēle
dc.subjectMatemātiskās prasmes
dc.subjectPirmsskola
dc.title5 – 6 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju apguves veicināšana spēlēs un rotaļās
dc.title.alternativePromoting the Acquisition of Mathematical Skills for 5-6 Year Old Children through Games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record