• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Radošo darbu izmantošana matemātikā kritiskās domāšanas un problēmrisināšanas prasmju attīstīšanai pamatskolā

Thumbnail
Открыть
299-88206-Luca_Agnese_al19147.pdf (28.15Mb)
Автор
Luca, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbā autore pēta kā radošie darbi matemātikā var palīdzēt skolēniem virzīties arī uz sasniedzamajiem rezultātiem tādās caurviju prasmēs kā kritiskā domāšana un problēmrisināšana. Darbs veidots divās daļās. Teorētiskajā daļā tiek pētīti Izglītības standartā paredzamie sasniedzamie rezultāti šajās caurviju prasmēs skolēniem pabeidzot 9. klasi, kā arī apskatīti domāšanas veidi, kas ir saistīti ar kritisko domāšanu un pētīts cik lielā mērā kritiskā domāšana ir saistīta ar radošo domāšanu. Darba praktiskajā daļā tiek aprakstīts radošā darba uzdevums 7. klasei, kas ir izmantots kā komplekss uzdevums matemātikas tematu noslēgumā un ļauj skolēniem ne tikai parādīt savas zināšanas standartuzdevumu risināšanā, bet demonstrēt tematu izpratnes dziļumu un kritisko domāšanu un spēju risināt nestandarta problēmas. Kā arī apkopoti skolēnu viedokļi par šādu darbu lietderību matemātikas mācīšanās procesā.
 
In this work, author explores how creative work in mathematics can help students move towards new knowledge in cross-cutting skills, such as critical thinking and problem solving. This work is made into two parts. In theoretical part is research of expected results what should be achieved in the educational standard by students till 9th grade. As well we get a view of mindset what’s related to critical thinking and how much critical thinking is related to creative thinking. Practical part of the work describes one of the tasks for 7th grade students, which is used as a test at the end of mathematics where students can show not only their knowledge at usual tasks, but also demonstrate critical thinking and ability to solve non usual tasks. Also in this part is summarised students opinions about this kind of tasks usefulness in mathematics learning process.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60579
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV