Skolēna pašizpausme teātra mākslas stundās 4.klasē
Author
Krasta, Luīze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums: “Skolēna pašizpausme teātra mākslas stundās 4.klasē”. Bakalaura darba mērķis ir pētīt skolēna pašizpausmes sekmēšanas iespējas teātra mākslas stundās 4.klasē, lai sekmētu skolēna pašizpausmes attīstību. Teorētiskā daļa sastāv no vienas nodaļas ar trīs apakšnodaļām, kurās, no teorētiskā viedokļa ir analizētas un apkopotas teorijas par teātra mākslas nozīmi bērna personības attīstībā jaunākajā skolas vecumā, raksturota teātra māksla kā kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā jomas mācību priekšmets un raksturots teātra mākslas saturs un metodika skolēnu pašizpausmes. Darba praktiskajā daļā empīriski pētīts skolēna pašizpausmes veicināšanas saturs, metodika un vērtēšana teātra mākslas stundās 4.klasē, izstrādāti ieteikumi skolotājiem kā veicināt skolēna pašizpausmi teātra mākslas stundās. Title of the bachelor's work: “Students self-expression in theatre art lessons in 4th grade”. The aim of the bachelor's work is to explore the possibilities for promoting the self-expression of a pupil in theatrical arts hours in class 4, in order to promote the development of the self-expression of a pupil. The theoretical part consists of one chapter with three subdivisions which, from a theoretical point of view, analyses and compiles theories on the role of theater art in the development of a child's personality at the youngest age of school, describes theater art as a subject of cultural awareness and self-expression and describes the content of theatrical art and the methodology for promoting the self-expression of pupils. The practical part of the work empirically studied the content of promoting self-expression of a pupil, the methodologies and valuation of theatrical arts hours in Class 4, and developed recommendations for teachers to promote the self-expression of a pupil in theatrical arts hours.