Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorLazdāne, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:19Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88306
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60590
dc.description.abstractAutors: Madara Lazdāne Bakalaura darba nosaukums: Pedagoģiskie paņēmieni 1. klases skolēnu stāstītprasmes veicināšanā. Bakalaura darba vadītājs: Prof. Dr.psych. Tija Zīriņa Pētījuma objekts: Pedagoģiskais process 1. klasē. Pētījuma priekšmets: 1. klases skolēnu stāstītprasmes veicināšana. Pētījuma mērķis: Pētīt stāstītprasmes veicināšanas paņēmienus sākumskolā 1. klasē. Pētījuma uzdevumi: 1. Analizēt 1. klases skolēnu stāstītprasmes attīstību un nosacījumus tās pilnveidē. 2. Veikt pētījumu par jaunākā skolas vecuma skolēnu attīstības likumsakarībām. 3. Atlasīt pedagoģiskos paņēmienus skolēnu stāstītprasmes veicināšanai 1. klasē. 4. Veikt skolotāju anketēšanu par stāstītprasmes veicināšanu 1. klasē. 5. Izstrādāt kritērijus un rādītājus skolēnu stāstītprasmes noteikšanā. 6. Veikt pētījumu par stāstītprasmes veicināšanu skolēniem 1. klasē. Teorētiskajā daļā aprakstīts stāstītprasmes jēdziens, nozīme, attīstība, paņēmieni stāstītprasmes veicināšanā, bērnu attīstības likumsakarības, fiziskais raksturojums, kognitīvā, sociālā attīstība. Empīriskais pētījums veikts par stāstītprasmes veicināšanas iespējām 1. klasē. Pētījuma rezultātā noskaidrots, kā sekmīgāk veicināt stāstītprasmes attīstību 1. klases skolniekiem. Bakalaura darba struktūra: anotācija latviešu un angļu valodā, ievads, teorētiskā un pētnieciskā daļa, secinājumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi. Bakalaura darba apjoms 61 lappuses, 11 tabulas, 19 attēli, 3 pielikumi, 46 literatūras avoti divās valodās - latviešu un angļu. Atslēgas vārdi: stāstītprasme, stāstītprasmes nozīme, stāstītprasmes attīstība, paņēmieni stāstītprasmes veicināšanā, fiziskais raksturojums, kognitīvā, sociālā attīstība.
dc.description.abstractAuthor: Madara Lazdāne Title of the bachelor's thesis: Pedagogical techniques in the promotion of storytelling skills of 1st grade students. Supervisor of the bachelor's thesis: Prof. Dr.psych. Tija Zīriņa Object of research: Pedagogical process in the 1st grade. The subject of the research: Promotion of storytelling skills of 1st grade students. The aim of the research: To study the methods of promoting storytelling skills in primary school in the 1st grade. Tasks of the research: 1. To analyze the development of storytelling skills of 1st grade students and the conditions for its improvement. 2. To study the regularities of the development of the youngest school age students. 3. To select pedagogical methods for promoting students' storytelling skills in the 1st grade. 4. To conduct a survey of teachers about the promotion of storytelling skills in the 1st grade. 5. To develop criteria and indicators for determining students' narrative skills. 6. Do a study on the promotion of storytelling skills for students in the 1st grade. In Bachelor thesis theoretical part describes the concept of storytelling skills, meaning, development, techniques for promoting storytelling skills, regularities of children's development, physical characteristics, cognitive, social development. Empirical research has been conducted on the possibilities of promoting storytelling skills in the 1st grade. As a result of the research, it was found out how to better promote the development of storytelling skills for 1st grade students. Structure of the bachelor's thesis: annotation in Latvian and English, introduction, theoretical and research part, conclusions, list of used literature and appendices. The volume of the bachelor's thesis is 61 pages, 11 tables, 19 figures, 3 appendices, 46 literature sources in two languages - Latvian and English. Keywords: storytelling skills, meaning of storytelling skills, development of storytelling skills, methods for promoting storytelling skills, physical characteristics, cognitive, social development. 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectstāstītprasme
dc.subjectstāstītprasmes nozīme
dc.subjectstāstītprasmes attīstība
dc.subjectpaņēmieni stāstītprasmes veicināšanā
dc.subjectfiziskais raksturojums
dc.titlePedagoģiskie paņēmieni 1. klases skolēnu stāstītprasmes veicināšanā
dc.title.alternativePedagogical techniques in promoting the storytelling skills of 1st grade students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record