Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorZnota, Elīza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:23Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88583
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60616
dc.description.abstractPētījumā tiek analizēta pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību sekmēšanas problemātika. Tikumiskās vērtības ir viens no cilvēka audzināšanas nozīmīgiem indikatoriem. Pētījuma mērķis ir, pamatojoties uz teorētisko literatūru, Ministru kabineta noteikumiem par izglītojamo audzināšanas vadlīnijām un informācijas, mācību līdzekļu, materiālu un mācību un audzināšanas metožu izvērtēšanas kārtību un Skola 2030 izstrādātajām vadlīnijām pirmsskolai, izpētīt tikumisko vērtību sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestādē. Darbā autore atklājusi un analizējusi tikumisko vērtību izpratnes kontekstu, raksturojusi to pirmsskolas izglītības vadlīnijās projektā Skola 2030, izvirzījusi priekšlikumus 5-7 gadus vecu bērnu tikumisko vērtību efektīvai sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē. Darba apjoms ir 45 lpp. Darbā iekļautas sešas tabulas, divi attēli un divi pielikumi, sniegtas atsauces uz 43 izmantotiem literatūras avotiem. Kvalifikācijas darba nobeigums ietver galvenos darba secinājumus, kuri veidoti atbilstoši sākotnēji izvirzītajiem uzdevumiem un atspoguļo to secīgu izpildi.
dc.description.abstractThe analysis of problematics of promoting virtues of preschool children in preschool is the theme of the research. Virtue is one of the indicators of human upbringing. The aim of the research is, according to analysis of theorethical literature, guidlines of upbringing of preschoolers and evaluation order of informatin, educational gadets, materials and methods of upbringing and guidlines of project Skola 2030, to examine the formation of virtues in preschool. In the research the author took the analysis of the context of the comprehension of virtues, made the characterization of virtues in project Skola 2030, as well as made suggestions for the better formation of preschool child`s virtues in the preschool. The course paper contains 45 pages, 6 chart, and 43 references to the literature sources. The conclusion of the course paper consist of the main conclusions of the paper, which are made according to the primary highlighted tasks, and reflect it consecutive fulfillment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjecttikums
dc.subjecttikumiskā audzināšana
dc.subjecttikumiskās vērtības
dc.subjectpirmskolas izglītības iestāde
dc.subjectpasaka
dc.title5-7 gadus vecu bērnu tikumisko vērtību sekmēšana, izmantojot latviešu tautas pasakas
dc.title.alternativePromotion of moral values of children aged 5-7 years using latvian folk tales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record