Show simple item record

dc.contributor.advisorLīne, Antra
dc.contributor.authorŠteinbergs, Roberts Nils
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:27Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88817
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60648
dc.description.abstractRoberta Nila Šteinberga bakalaura darbs “Projekta metodē balstīta mācību procesa vadība vidusskolā” mērķis ir radīt teorētiski pamatotu izglītības procesa vadības modeli projekta metodē balstītām mācībām vidusskolā. Lai sasniegtu šo mērķi tika analizēta teorētiskā literatūra par projekta metodē balstītu mācību procesu, par moduļu mācību procesa organizāciju, motivācijas aspekti no pedagoģiskās psiholoģijas, vadības psiholoģija, vispārīgās pedagoģijas skatu punkta, kā arī tika analizēti valsts izglītības sistēmu un skolvadību regulējošie normatīvie akti un kompetenču pieejas satura materiāli. Tā rezultātā tika izveidots projekta metodē balstīts mācību struktūras modelis, ko apstiprināja anketu rezultāti, kas apstrādāti ar Excel izklājlapu lietotājprogrammu. Darbs sastāv no trīs nodaļām un trīs apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, terminu skaidrojumiem, atsaucēm un pielikumiem. Darbā ir divi pielikumi, ir 25 attēli, viena tabula un 34 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe aim of Roberts Nils Steinberg's bachelor's thesis “Project-based learning process management in secondary school” is to create a theoretically based educational process management model for project-based learning in secondary school. In order to achieve this goal, the theoretical literature on the project method-based learning process, the organization of the module learning process, motivational aspects from pedagogical psychology, management psychology, general pedagogy, as well as content materials of regulatory enactments and competencies governing the state education system and school management were analysed. As a result, a learning structure model based on the project method was developed, which is supported by the results of questionnaires processed with Excel spreadsheet application. The work consists of three chapters and three subsections, conclusions, suggestions, terms, references, and attachments. The work has two attachments, 25 figures, one table and 34 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectprojekts
dc.subjectmetode
dc.subjectskolvadība
dc.subjectmoduļi
dc.subjectvidusskola
dc.titleProjekta metodē balstīta mācību procesa īstenošanas vadība vidusskolā
dc.title.alternativeProject-based learning process management in secondary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record