• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dienas ritms- Veiksmīgas adaptācijas veicinātājs Pirmsskolā 1.5-2 gadu veciem bērniem

Thumbnail
Öffnen
299-88957-Zommerovska_Madara_mz18040.pdf (1.030Mb)
Autor
Zommerovska, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darba tēma ir “Dienas režīms – veiksmīgs adaptācijas veicinātājs pirmsskolā 1,5 – 2 gadus veciem bērniem”. Kvalifikācijas darba mērķis ir izzināt dienas ritmu un to organizāciju 1,5 – 2 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darbā izmantoti 11 zinātniskās literatūras avoti, ar kuru palīdzību tika izzinātas teorētiskās nostādnes par 1,5 – 2 gadus vecu bērnu adaptācijas procesu, raksturota dienas ritma nozīme 1,5 – 2 gadus veciem bērniem, raksturots 1,5 – 2 gadus vecu bērnu psiholoģiskais raksturojums, aprakstīti adaptācijas kritēriji. Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tika veikta zinātniskās literatūras analizēšana, kā arī tika veikts pētījums un tā analizēšana par dienas ritma ievērošanu 1, 5 – 2 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv 3 nodaļām un 7 apakšnodaļām, 12 pielikumiem, kopā veidojot 62 lappuses. Atslēgvārdi : Adaptācija, Dienas režīms, 1,5 – 2 gadus veci bērni.
 
Qualification work theme is "Mode of the day - a successful facilitator of pre-school for 1.5 - 2 year old children". The study aim: is to find out the rhythm of the day and its organization for 1.5 - 2 year old children in preschool. 11 sources of scientific literature were used in the work, with the help of which the theoretical positions on the adaptation process of 1.5 - 2 year old children were explored, the significance of the daily rhythm for 1.5 - 2 year old children was described, the psychological characteristics of 1.5 - 2 year old children were described, adaptation criteria are described. In the theoretical part of the qualification work, the analysis of the scientific literature was performed, as well as the research and its analysis on the observance of the daily rhythm for children aged 1 - 5 - 2 was performed. The work consists of 3 chapters and 7 subsections, 12 appendices, making a total of 62 pages. Keywords: Adaptation, Mode of the day , 1.5 - 2 years old children.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60661
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV