Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorZommerovska, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:28Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88957
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60661
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Dienas režīms – veiksmīgs adaptācijas veicinātājs pirmsskolā 1,5 – 2 gadus veciem bērniem”. Kvalifikācijas darba mērķis ir izzināt dienas ritmu un to organizāciju 1,5 – 2 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darbā izmantoti 11 zinātniskās literatūras avoti, ar kuru palīdzību tika izzinātas teorētiskās nostādnes par 1,5 – 2 gadus vecu bērnu adaptācijas procesu, raksturota dienas ritma nozīme 1,5 – 2 gadus veciem bērniem, raksturots 1,5 – 2 gadus vecu bērnu psiholoģiskais raksturojums, aprakstīti adaptācijas kritēriji. Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tika veikta zinātniskās literatūras analizēšana, kā arī tika veikts pētījums un tā analizēšana par dienas ritma ievērošanu 1, 5 – 2 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv 3 nodaļām un 7 apakšnodaļām, 12 pielikumiem, kopā veidojot 62 lappuses. Atslēgvārdi : Adaptācija, Dienas režīms, 1,5 – 2 gadus veci bērni.
dc.description.abstractQualification work theme is "Mode of the day - a successful facilitator of pre-school for 1.5 - 2 year old children". The study aim: is to find out the rhythm of the day and its organization for 1.5 - 2 year old children in preschool. 11 sources of scientific literature were used in the work, with the help of which the theoretical positions on the adaptation process of 1.5 - 2 year old children were explored, the significance of the daily rhythm for 1.5 - 2 year old children was described, the psychological characteristics of 1.5 - 2 year old children were described, adaptation criteria are described. In the theoretical part of the qualification work, the analysis of the scientific literature was performed, as well as the research and its analysis on the observance of the daily rhythm for children aged 1 - 5 - 2 was performed. The work consists of 3 chapters and 7 subsections, 12 appendices, making a total of 62 pages. Keywords: Adaptation, Mode of the day , 1.5 - 2 years old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectAdaptācija
dc.subjectDienas režīms
dc.subjectPirmsskola
dc.subject1.5-2 gadu veci bērni
dc.titleDienas ritms- Veiksmīgas adaptācijas veicinātājs Pirmsskolā 1.5-2 gadu veciem bērniem
dc.title.alternativeDaily rhythm of the day- successful facilitator of adaptation in preschool for 1.5-2 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record