• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Starppriekšmetu saite bioloģijas, dabasszinību un dizaina un tehnoloģiju mācību priekšmetos vidusskolā

Thumbnail
Открыть
299-89048-Skrivele_Baiba_bs21029.pdf (4.324Mb)
Автор
Skrīvele, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Skolotāja pieredzes darbā “Starppriekšmetu saite bioloģijas, dabasszinību un dizaina un tehnoloģiju mācību priekšmetos vidusskolā“ apkopota un izvērtēta autores 2021./2022. m.g. pieredze. Ir izstrādāti un aprobēti mācību materiāli, īstenojot starppriekšmetu saiti 11. klasē bioloģijas, dabaszinību un dizaina un tehnoloģiju mācību priekšmetos tēmās “Organismi un vide” un “Ilgtspējīgu modes produktu izgatavošana un to virzīšana tirgū”. Darba mērķis bija apkopot un izvērtēt autores pieredzi par starppriekšmetu saites īstenošanas iekļaušanu mācību procesa plānošanā, organizēšanā un vērtēšanā. Veiktās skolēnu aptaujas rezultāti parādīja, ka kopumā skolēni starppriekšmetu mācīšanos novērtē pozitīvi, norādot, ka samazinās darba apjoms, paplašinās iegūtās zināšanas un mācību saturs tiek saistīts ar reāliem dzīves jautājumiem. Novērtējot pedagogu sadarbību starppriekšmetu saites īstenošanā, tiek atzīts, ka skolotājs var paļauties uz kolēģi, veidojas kolektīva līdzatbildība par kopīgi plānoto sasniedzamo rezultātu. Par būtiskiem izaicinājumiem tiek uzskatīts atbilstošu mācību materiālu trūkums un centralizēto mācību programmu satura sadrumstalotība. Atslēgas vārdi: starppriekšmetu saite, bioloģija, dabaszinības, dizains un tehnoloģijas, 11. klase
 
The teacher’s experience work “Interdisciplinary connection in biology, science and design and technology subjects in secondary school” summarizes and evaluates author’s experience in school year 2021./2022. Teaching materials have been developed and tested, implementing an interdisciplinary connection in the subjects of biology, science and design and technology in the grade 11 in the topics “Organisms and environment” and “Making and marketing sustainable fashion products”. The aim of the work was to summarize and evaluate the author’s experience on the inclusion of the implementation of interdisciplinary connections in the planning, organization and evaluation of the study process. The result of the survey of students showed that, in general, students evaluate interdisciplinary learning positively, indicating that the amount of work is reduced, the acquired knowledge is expanded and the content of learning is related to real life issues. When evaluating the cooperation of teachers in the implementation of the interdisciplinary connection, it is acknowledged that the teacher can rely on a colleague, and collective co-responsibility for the jointly planned result is formed. The lack of appropriate teaching materials and the fragmentation of the content of centralized curriculum are considered to be significant challenges. Keywords: interdisciplinary connection, biology, science, design and technology, grade 11
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60670
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV