Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorKaužēna, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:30Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89090
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60675
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Dinamiskās pauzes 3. klases skolēnu koncentrēšanās spēju uzlabošanai angļu valodas stundās”. Uzlabot spēju koncentrēties ir tikpat svarīgi kā attīstīt spēju vērst uzmanību. Jebkura skolotāja mērķis ir pēc iespējas vairāk skolēnam sniegt zināšanas, kuras saglabāsies viņa atmiņā. Skolotājiem ir ne tikai jāsagatavo materiāli stundām, bet arī jānovada tās tā, lai skolēns stundā iegūtās zināšanas spētu pats patstāvīgi izprast un pielietot. Uzlabojot skolēnu spēju koncentrēties, mācību stundas saturs kļūst jēgpilnāks un nozīmīgāks. Dinamisko paužu iesaiste angļu valodas stundās var būtiski uzlabot skolēnu spēju koncentrēties, saglabāt iegūto informāciju ilgāku laika brīdi, sekmējot skolēnu iesaisti mācību procesā kopumā un uzlabojot viņu mācību rezultātus. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādu dinamisko paužu izmantošana angļu valodas stundās uzlabo 3. klases skolēnu koncentrēšanās spējas. Diplomdarbā autore pēta vairākus dinamisko paužu veidus un to īstenošanu 3. klases angļu valodas stundās un sniedz priekšlikumus svešvalodu skolotājiem pēc veiktajiem novērojumiem par dinamisko paužu lietojumu mācību stundās. Darbā tiek aprakstīts gadījuma pētījums vienā no Pierīgas vidusskolām 2021./2022. mācību gada 2. semestrī. Pētījuma mērķtiecīgo izlasi veido 3. klases 3 skolēni. Pētījumā izmantotā datu vākšanas metode ir skolēnu novērojums. Realizētais pētījums bija ļoti vērtīgs autorei un noderīgs skolēniem, to apliecina iegūtie pētījuma dati un izdarītie secinājumi.
dc.description.abstractThe theme of the Diploma Paper is “Dynamic Breaks to Improve Form 3 Students’ Concentration Ability in English Lessons”. Improving your ability to concentrate is as essential as developing your ability to focus. The goal of any teacher is to provide students with as much knowledge as possible. Teachers must not only prepare materials for the lessons but also lead them so that the student can comprehend and apply the knowledge gained in the lesson on their own. By improving students' ability to concentrate, the scope of the lesson becomes more meaningful. Involving dynamic breaks in English lessons can significantly enhance students 'ability to concentrate, preserve the information they have gained for a more extended period, facilitate students' involvement in the learning process and improve their learning outcomes. The aim of the study is to find out how the use of dynamic breaks in English lessons improves the ability of concentration of Form 3 students. In the Diploma Paper, the author studies several types of dynamic breaks and their implementation in Form 3 English lessons and provides suggestions to foreign language teachers based on the observations made about the use of dynamic breaks in lessons. The paper describes a case study in one of the secondary schools near Riga in 2021/2022. in the 2nd semester of the academic year. The targeted sample of the research consists of 3 students in Form 3. The data collection method used in the study is student observation. It is confirmed by the obtained research data and the conclusions made that the implemented research was valuable for the author and useful for the students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectAngļu valodas stundas
dc.subjectDinamiskās pauzes
dc.subjectKoncentrēšanās spēja
dc.subjectSākumskolas skolēni
dc.titleDinamiskās pauzes 3.klases skolēnu koncentrēšanās spēju uzlabošanai angļu valodas stundās
dc.title.alternativeDynamic Breaks to Improve Form 3 Students’ Concentration Ability in English Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record