Projektu veida uzdevumi skolēnu radošuma veicināšanai 11. klases angļu valodas stundās
Author
Vagule, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Šis darbs pēta radošuma konceptu un to, kā tas var tikt iekļauts projektveida uzdevumos 11. klašu skolēniem. Lai gan radošums nav minēta kā atsevišķa caurviju prasme Latvijas izglītības standartā Skola2030, pēc šī darba autores domām, liela daļa tajā definēto sasniedzamo mācīšanās rezultātu nav iespējams sasniegt bez radošas domāšanas. Tāpēc, šī darba mērķis bija izpētīt zinātnisko literatūru par radošumu, analizēt Skola2030 prasības svešvalodai vidusskolā pēc to radošuma potenciāla, izveidot projekta darba uzdevumu divām 11. klašu grupām un to ieviest praksē. Šis darbs dod ieskatu radošuma teorētiskajos konceptos, kā arī sniedz idejas projekta darbu ieviešanai angļu valodas kā svešvalodas stundās. This paper explores the concept of creativity and how it can be incorporated in project work for form 11 students. While creativity is not a separate skill in the national curriculum in Latvia, according to the author of this paper it is impossible to achieve the learning outcomes for English as foreign language without creative thinking. Therefore, the goal of this research was to do a literature study about this concept, analyze the requirements of Skola2030 in the light of creativity, create a project work assignment and implement it in two groups of form 11 students. The paper gives a theoretical overview of key concepts of creativity as well as ideas for implementation of project work in English as foreign language lessons.