Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorŠilinga, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:32Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:32Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89191
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60689
dc.description.abstractDiplomdarba temats: Sadarbības prasmju veicināšana 3 – 4 gadus veciem bērniem kustību rotaļās āra vidē. Darba autore: Elīna Šilinga Darba vadītāja: Dr. paed., doc. Līga Āboltiņa Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt sadarbības veicināšanu kustības spēlēs āra vidē 3 – 4 gadus veciem bērniem. Teorētiskā daļā tiek pētītas, analizētas psiholoģiskās un pedagoģiskās atziņas par sadarbības prasmju apgūšanas vajadzību 3 – 4 gadus veciem bērniem, kā arī tās iespēju pilnveidot āra vidē caur kustību rotaļām. Analizēti pēdējo gadu pētījumi šajā jomā Latvijā un ārzemēs, īpaša uzmanība pievērsta Skola2030 metodisko materiālu analīzei. Empīriskajā daļā ir izstrādāti kritēriji sadarbības prasmju vērtēšanai 3-4 gadus veciem bērniem, izveidota un aprobēta kustību rotaļu kopa, atzīmējot katras rotaļas iespējas no sadarbības prasmju attīstības viedokļa. Pētījuma noslēgumā konstatēta pozitīva dinamika visiem bērniem, īpaši paaugstinājusies bērnu iniciatīva un iesaistīšanās kopīgās rotaļās. Secināts, ka āra vide labvēlīgi ietekmē kustību rotaļu efektivitāti sadarbības prasmju veidošanā. Diplomdarba apjoms: 46 lpp., ietver 5 attēlus, 4 tabulas, izmantoti 45 literatūras avoti, pievienoti 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: sadarbības prasmes, āra vide, kustību rotaļas, 3 – 4 gadus veci bērni.
dc.description.abstractThe title of the paper: Promoting collaborative skills for children aged 3-4 years in outdoor games The author of the paper: Elīna Šilinga The superior of the paper: Dr. paed., doc. Līga Āboltiņa Objective of the study: Theoretically analyse and practically study the promotion of cooperation in outdoor games for children aged 3 to 4 years A theoretical part examines, analyses psychological and pedagogical knowledge of the need for the acquisition of collaborative skills for children aged 3 to 4 years and the possibility of improving them in the outdoor environment through movement games. Studies of recent years in this field in Latvia and abroad have been analyzed, with particular attention being paid to the analysis of the methodological materials of Skola2030. The empirical section sets out criteria for evaluating collaborative skills for 3-4-year-olds, established and validated a playlist of movements, marking each playbook from the point of view of developing collaborative skills. The conclusion of the study showed a positive dynamic for all children, particularly the children's initiative and their involvement in joint games. It is concluded that the outdoor environment has a positive impact on the effectiveness of the game of movement in the development of collaborative skills. The content of the paper: 46 pages, 5 pictures, 4 tables, 45 literature sources, 2 attachments. Key words: collaborative skills, outdoor environment, movement games, children 3-4 years old
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsadarbības prasmes
dc.subjectāra vide
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subject3 - 4 gadus veci bērni
dc.titleSadarbības prasmju veicināšana 3 – 4 gadus veciem bērniem kustību rotaļās āra vidē
dc.title.alternativePromoting collaborative skills for children aged 3-4 years in outdoor games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record