• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pozitīvais pastiprinājums angļu valodas vārdu krājuma apguvei 7.klasē

Thumbnail
Öffnen
299-89214-Vizule_Laura_lv18060.pdf (2.173Mb)
Autor
Vizule, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Latkovska, Evija
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Būdama angļu valodas skolotāja Diplomdarba autore mācību prakses laikā, novērojusi, ka pamatskolas skolotāji saskaras ar izaicinājumiem, kas attiecās uz skolēnu uzvedību mācību stundās , un vēlmi būt aktīviem dalībniekiem valoda apguves aktivitātēs. Diplomdarba mērķis ir izpētīt, kā pozitīvā pastiprinājuma ieviešana angļu valodas stundās palīdz izglītojamajiem uzlabot angļu valodas vārdu krājuma apguvi 7. klasē. Gadījuma izpēte tika veikta vienā no Vidzemes vidusskolām. Datu vākšanas metodes ir studentu anketa, autora veiktie skolotāju žurnāla ieraksti, studentu atsauksme, darba autores un viņas mentores novērojumi. Tika konstatēts, ka pozitīvais pastiprinājums uzlabo vārdu krājuma apguvi, jo toas motivē skolēnus paveikt uzdevumus, kā arī tas paaugstina skolēnu pašpārliecību par viņu esošajām vārdu krājuma zināšanām. Tomēr autore secina, ka ir nepieciešami turpmāki pētījumi ar vairāk atvēlētu laiku un aktivitātēm, kam seko pozitīvai pastiprinājums, lai pilnībā noteiktu pozitīvā pastiprinājuma ietekmi uz vārdu krājuma apguvi.
 
Being a teacher of English during the teaching practice, the author of the Diploma Paper observed that in lower secondary school teachers experienced challenges managing students’ behaviour in lessons and their willingness to be active participator in the presented vocabulary activities. Therefore the aim of the Paper is to study how the implementation of positive reinforcement in English language lessons helps learners to enhance their English vocabulary learning in Grade 7. The case study was carried out in one of Vidzeme’s secondary schools. The data collection methods are a student questionnaire, author’s made teacher journal entries, student’s feedback and observations by both the author of the Paper and her mentor. It was found that positive reinforcement does improve vocabulary learning as it gives more motivation for learners to do the presented activities and it raises their confidence in their vocabulary knowledge. However, the author concludes that further research with more time and activities followed by positive reinforcement is needed to fully determine the effect of positive reinforcement on vocabulary learning.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60692
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV