• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pozitīvais pastiprinājums angļu valodas vārdu krājuma apguvei 7.klasē

Thumbnail
Открыть
299-89214-Vizule_Laura_lv18060.pdf (2.173Mb)
Автор
Vizule, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Latkovska, Evija
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Būdama angļu valodas skolotāja Diplomdarba autore mācību prakses laikā, novērojusi, ka pamatskolas skolotāji saskaras ar izaicinājumiem, kas attiecās uz skolēnu uzvedību mācību stundās , un vēlmi būt aktīviem dalībniekiem valoda apguves aktivitātēs. Diplomdarba mērķis ir izpētīt, kā pozitīvā pastiprinājuma ieviešana angļu valodas stundās palīdz izglītojamajiem uzlabot angļu valodas vārdu krājuma apguvi 7. klasē. Gadījuma izpēte tika veikta vienā no Vidzemes vidusskolām. Datu vākšanas metodes ir studentu anketa, autora veiktie skolotāju žurnāla ieraksti, studentu atsauksme, darba autores un viņas mentores novērojumi. Tika konstatēts, ka pozitīvais pastiprinājums uzlabo vārdu krājuma apguvi, jo toas motivē skolēnus paveikt uzdevumus, kā arī tas paaugstina skolēnu pašpārliecību par viņu esošajām vārdu krājuma zināšanām. Tomēr autore secina, ka ir nepieciešami turpmāki pētījumi ar vairāk atvēlētu laiku un aktivitātēm, kam seko pozitīvai pastiprinājums, lai pilnībā noteiktu pozitīvā pastiprinājuma ietekmi uz vārdu krājuma apguvi.
 
Being a teacher of English during the teaching practice, the author of the Diploma Paper observed that in lower secondary school teachers experienced challenges managing students’ behaviour in lessons and their willingness to be active participator in the presented vocabulary activities. Therefore the aim of the Paper is to study how the implementation of positive reinforcement in English language lessons helps learners to enhance their English vocabulary learning in Grade 7. The case study was carried out in one of Vidzeme’s secondary schools. The data collection methods are a student questionnaire, author’s made teacher journal entries, student’s feedback and observations by both the author of the Paper and her mentor. It was found that positive reinforcement does improve vocabulary learning as it gives more motivation for learners to do the presented activities and it raises their confidence in their vocabulary knowledge. However, the author concludes that further research with more time and activities followed by positive reinforcement is needed to fully determine the effect of positive reinforcement on vocabulary learning.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60692
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV