Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anita
dc.contributor.authorŠuspāne, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:33Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89241
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60694
dc.description.abstractGadījuma pētījuma mērķis ir izpētīt, kā uzmanības un atmiņas aktivizēšanas metodes ir izmantojamas 3. klases angļu valodas stundu aktualizācijas daļā skolēnu rakstītprasmju attīstīšanai. Darbā raksturotas izmantotās uzmanības un atmiņas aktivizēšanas metodes, analizēti skolēnu rakstu darbi un rakstītprasmju snieguma rezultāti. Minētas darba organizācijas formas un praksē izmantotie vingrinājumu veidi rakstītprasmju attīstībai. Gadījuma pētījuma rezultāti rāda, ka skolēnu uzmanības un atmiņas aktivizēšanai noderīgāka bijusi izskaidrojoši ilustratīvā mācību metode (ilustratīvu uzskates līdzekļu izmantošana). Šī metode par efektīvāko tika atzīta arī rakstītprasmju attīstīšanai. Secināts, ka gadījuma pētījuma laikā skolēnu rakstītprasmēs vērojami minimāli uzlabojumi atsevišķos kritērijos, piemēram, iepriekš apgūtu vārdu rakstīšanā.
dc.description.abstractThe aim of the case study is to explore how attention and memory activation methods can be used to develop writing skills in the lead-in stage of English lessons for Grade 3. The paper describes the methods used to activate attention and memory, and analyses students' written work and writing skills performance. The author also describes the forms of work organisation and the types of exercises used in practice to develop writing skills. The results of the case study show that the explanatory and illustrative teaching method (the use of pictorial aids) was more useful for activating students' attention and memory. This method was also found to be the most effective for developing writing skills. It is concluded that the case study showed minimal improvement in students' writing skills in some criteria, such as writing previously learned words.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectuzmanība
dc.subjectatmiņa
dc.subjectrakstītprasmes
dc.subjectmetodes
dc.subjectstundas aktualizācijas daļa
dc.titleUzmanības un atmiņas aktivizēšanas metodes rakstītprasmju attīstībai angļu valodas stundu aktualizācijas daļā 3. klasē
dc.title.alternativeMethods of Attention and Memory Activation to Develop Writing Skills in the Lead-in Stage of English Lessons for Grade 3
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record