Mācību temata “Kā rotā kokmateriāla izstrādājumus” apguve dizainā un tehnoloģijās 7. klasei
Autor
Laimīte, Viesturs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Danne, Māris
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
No 2020.gada sākusies jaunās mācību programmas ieviešana visās skolās, skolotājiem ir pieejamas mācību priekšmetu paraugprogrammas, taču ir ierobežots metodisko materiālu daudzums, kā arī skolu tehniskais nodrošinājums. Skolotājiem pašiem jāizdomā, kā labāk mācīt jaunās tēmas, un nonākt pie sasniedzamajiem rezultātiem tēmās. Darba autors izvēlējies savā pieredzes darbā atspoguļot 7.klašu tēmas “Kā rotā kokmateriāla izstrādājumus” apguvi ar mērķi izveidot mācību saturam atbilstošu programmu. Mācību procesā iekļauta dizaina procesa posmu izmantošana. Darbs strukturēts 4 nodaļās: 1. Mācību procesa plānošana, 2. Mācību procesa organizēšana, 3. Vērtēšana mācību procesā, 4. Dalīšanās profesionālajā pieredzē. Visās nodaļās apskatīts arī teorētiskais un praktiskais pamatojums, pierādījumi, pašizvērtējums. Pētījums sastāv no 92 lappusēm, kurās ietilpst 2 diagrammas, 3 attēli un 9 pielikumi. Darbā izmantoti 15 literatūras avoti. The implementation of the new curriculum in all schools has started in 2020, sample programs are available to teachers, but the amount of methodological materials is limited, as well as the technical provision of schools. Teachers need to think for themselves how to teach the new topics better and achieve the targeted goals. The author of the dissertation has chosen to reflect the planning, organization and evaluation of the study process of the 7th grade topic “How to decorate wooden products” with the aim to create a program corresponding to the study content. The work is structured in 4 chapters: 1. Planning of the study process, 2. Organization of the study process, 3. Evaluation in the study process, 4. Sharing professional experience. All chapters include theoretical and practical justifications, evidence and self assessment. The study consists of 92 pages, which includes 2 diagrams, 3 images and 9 appendices. 15 literature sources are used in the work.