Show simple item record

dc.contributor.advisorDanne, Māris
dc.contributor.authorLaimīte, Viesturs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:33Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89266
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60695
dc.description.abstractNo 2020.gada sākusies jaunās mācību programmas ieviešana visās skolās, skolotājiem ir pieejamas mācību priekšmetu paraugprogrammas, taču ir ierobežots metodisko materiālu daudzums, kā arī skolu tehniskais nodrošinājums. Skolotājiem pašiem jāizdomā, kā labāk mācīt jaunās tēmas, un nonākt pie sasniedzamajiem rezultātiem tēmās. Darba autors izvēlējies savā pieredzes darbā atspoguļot 7.klašu tēmas “Kā rotā kokmateriāla izstrādājumus” apguvi ar mērķi izveidot mācību saturam atbilstošu programmu. Mācību procesā iekļauta dizaina procesa posmu izmantošana. Darbs strukturēts 4 nodaļās: 1. Mācību procesa plānošana, 2. Mācību procesa organizēšana, 3. Vērtēšana mācību procesā, 4. Dalīšanās profesionālajā pieredzē. Visās nodaļās apskatīts arī teorētiskais un praktiskais pamatojums, pierādījumi, pašizvērtējums. Pētījums sastāv no 92 lappusēm, kurās ietilpst 2 diagrammas, 3 attēli un 9 pielikumi. Darbā izmantoti 15 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe implementation of the new curriculum in all schools has started in 2020, sample programs are available to teachers, but the amount of methodological materials is limited, as well as the technical provision of schools. Teachers need to think for themselves how to teach the new topics better and achieve the targeted goals. The author of the dissertation has chosen to reflect the planning, organization and evaluation of the study process of the 7th grade topic “How to decorate wooden products” with the aim to create a program corresponding to the study content. The work is structured in 4 chapters: 1. Planning of the study process, 2. Organization of the study process, 3. Evaluation in the study process, 4. Sharing professional experience. All chapters include theoretical and practical justifications, evidence and self assessment. The study consists of 92 pages, which includes 2 diagrams, 3 images and 9 appendices. 15 literature sources are used in the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdizains un tehnoloģijas
dc.subjectkokmateriāla rotāšana
dc.subjectmācību materiālu izstrāde
dc.subjectdizaina process
dc.titleMācību temata “Kā rotā kokmateriāla izstrādājumus” apguve dizainā un tehnoloģijās 7. klasei
dc.title.alternativeOrganisation of the study topic “How to decorate wooden products” in design and technologies for 7th grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record