• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spēles elementu izmantošana vārdu krājuma un gramatisko formu apgūšanai krievu valodas kā svešvalodas stundās 4. klasē

Thumbnail
Öffnen
299-89390-Skvorcova_Elina_es21075.pdf (1.321Mb)
Autor
Skvorcova, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kosheleva, Elena
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Latvijas Izglītības un zinātnes ministrijas apstiprinātajā izglītības programmā, 4.klašu skolēniem tiek piedāvāta otrās svešvalodas apguves izvēle. Skolēni, kuri izvēlas apgūt krievu valodu, bieži vien saskaras ar dažādām grūtībām vārdu krājuma un gramatikas formu apgūšanā, kas saistītas ar alfabēta atšķirībām, izrunas, frāžu un teikumu uzbūves specifiku. Dotajā diplomdarbā, pamatojoties uz teorētisko materiālu un tā praktisko pielietojumu, ir apskatītas spēles elementu izmantošanas iespējas vārdu krājuma un gramatikas formu apgūšanai krievu valodas kā svešvalodas stundās 4.klasē. Saskaņā ar veiktā pētījuma rezultātiem, kurā piedalījās 27 skolēni, tika noteikti spēļu veidi, kurus var ieteikt vārdu krājumu papildināšanai un gramatikas formu apgūšanai, kā arī tika izklāstīti spēļu elementu izmantošanas priekšrocības un trūkumi krievu valodas kā svešvalodas apgušanā.
 
In the education program, approved by the Ministry of Education and Science of Latvia, students of the 4th grades can choose studying the second foreign language. Pupils who choose the study of the Russian language often encounter certain difficulties in the development of vocabulary and grammatical forms due to various alphabet, the specifics of pronunciation of sounds and the construction of phrases and sentences. Diploma paper considers the possibilities of using gaming elements for the development of vocabulary and grammatical forms in Russian language lessons as a foreign language in the 4th grade. According to the results of a study, the types and functions of games recommended for the development of vocabulary and grammatical forms are identified, as well as the advantages and disadvantages of using gaming elements in teaching the Russian language as a foreign one. The study was attended by 27 students.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60705
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV