• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Grupveida sadarbības modeļa izmantošana runāšanas prasmju attīstībai 9. klašu skolēniem krievu valodas kā 2. svešvalodas mācību stundās

Thumbnail
View/Open
299-89511-Satkova_Alise_as21216.pdf (3.815Mb)
Author
Satkova, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kosheleva, Elena
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba pētījuma mērķis ir grupu sadarbības modeļa izmantošanas izpēte un tā nozīme runāšanas prasmju attīstībā 9.klašu skolēniem krievu valodas kā svešvalodas mācību stundās. Runātprasme svešvalodas apguvē ir viens no svarīgākajiem mērķiem, tomēr bieži vien nākas saskarties ar skolēnu kautrīgumu un nedrošību runāt un pilnveidot savas runāšanas prasmes krievu valodas kā svešvalodas stundās. Diplomdarbā ir apskatītas runātprasmes attīstīšanas īpatnības krievu valodā kā svešvalodā, salīdzinātas individuālu un grupu mutisko darbu rezultāti, kā arī analizētas skolēnu aptaujas rezultāti. Pētījuma rezultātā tika noteiktas mutisko grupu darbu priekšrocības un trūkumi, kā arī izteikti priekšlikumi grupu darbu organizēšanai. Pētījumā piedalījās 48 skolēni. Noslēdzot diplomdarbu tiek izvirzīti 14 secinājumi un 6 priekšlikumi.
 
The objectiv of the Diploma paper is to study the use of the group cooperation model and its role in the development of speaking skills of 9th grade students in the lessons of Russian as a foreign language. In learning a foreign language, the ability to speak is one of the most important skills, but so often has to deal with the embarrassment and insecurity of students to speak and develop their speaking skills in the lessons of Russian as a foreign language. In the Diploma paper, the features of the development of speaking skills in Russian as a foreign language are considered, the results of individual and group work are compared, and the results of a student questionnaire are analyzed. As a result of the research, the advantages and disadvantages of speaking skills group work were identified, and proposals were made for organizing group work. The research involved 48 students. At the end of the Diploma paper, 14 conclusions and 6 proposals are put forward.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60720
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV