Show simple item record

dc.contributor.advisorKosheleva, Elena
dc.contributor.authorSatkova, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:36Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89511
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60720
dc.description.abstractDiplomdarba pētījuma mērķis ir grupu sadarbības modeļa izmantošanas izpēte un tā nozīme runāšanas prasmju attīstībā 9.klašu skolēniem krievu valodas kā svešvalodas mācību stundās. Runātprasme svešvalodas apguvē ir viens no svarīgākajiem mērķiem, tomēr bieži vien nākas saskarties ar skolēnu kautrīgumu un nedrošību runāt un pilnveidot savas runāšanas prasmes krievu valodas kā svešvalodas stundās. Diplomdarbā ir apskatītas runātprasmes attīstīšanas īpatnības krievu valodā kā svešvalodā, salīdzinātas individuālu un grupu mutisko darbu rezultāti, kā arī analizētas skolēnu aptaujas rezultāti. Pētījuma rezultātā tika noteiktas mutisko grupu darbu priekšrocības un trūkumi, kā arī izteikti priekšlikumi grupu darbu organizēšanai. Pētījumā piedalījās 48 skolēni. Noslēdzot diplomdarbu tiek izvirzīti 14 secinājumi un 6 priekšlikumi.
dc.description.abstractThe objectiv of the Diploma paper is to study the use of the group cooperation model and its role in the development of speaking skills of 9th grade students in the lessons of Russian as a foreign language. In learning a foreign language, the ability to speak is one of the most important skills, but so often has to deal with the embarrassment and insecurity of students to speak and develop their speaking skills in the lessons of Russian as a foreign language. In the Diploma paper, the features of the development of speaking skills in Russian as a foreign language are considered, the results of individual and group work are compared, and the results of a student questionnaire are analyzed. As a result of the research, the advantages and disadvantages of speaking skills group work were identified, and proposals were made for organizing group work. The research involved 48 students. At the end of the Diploma paper, 14 conclusions and 6 proposals are put forward.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectgrupu darbs
dc.subjectrunas darbības veids
dc.subjectrunāšanas prasmes
dc.subjectgrupu sadarbības modelis
dc.subjectsvešvaloda
dc.titleGrupveida sadarbības modeļa izmantošana runāšanas prasmju attīstībai 9. klašu skolēniem krievu valodas kā 2. svešvalodas mācību stundās
dc.title.alternativeUsing a group model of cooperation to develop the speaking skills of 9th grade students in Russian as a foreign language
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record