Show simple item record

dc.contributor.advisorŠelvaha, Lolita
dc.contributor.authorSurskis, Aleksejs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:37Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:37Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89545
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60723
dc.description.abstractDarba mērķis - izpētīt kā ar digitālo rīku/ aplikāciju TRELLO mācību procesā – dizaina un tehnoloģijas stundās un projektu darbā var panākt apmācības nepārtrauktību un izsekojamību īpašos COVID 19 apstākļos vadot mācību procesu vidusskolā: gan klātiene, gan attālināti gan hibrīdveidā (daļēji klātiene, daļēji attālināti vienlaicīgi – translācija no stundas klasē). Pieredzes darbs sastāv no 4 daļām: 1. Mācību priekšmeta dizains un tehnoloģijas apguve skolā 2. Digitālā rīka izvēle darbam ar skolēniem priekšmeta dizains un tehnoloģijas I ietvaros 3. Profesionāla pieredze. Mācību procesa īstenošana ar TRELLO rīku 4. Pieredzes darba secinājumi un priekšlikumi. Darbam ir pielikums, kurā ir iespējams iepazīties ar autora veidotajiem materiāliem: prezentācijas mācību stundām, tēmas uzdevumiem, mācību materiālu paraugi, pētījuma aptaujas anketas paraugs, kā arī atspoguļoti pētījumā izmantotās aptaujas rezultāti un skolēnu darbu paraugi. Pieredzes darba apjoms – 37 lpp. Pielikumu skaits – trīs uz 35 lpp . Kopējais darba apjoms ar pielikumiem – 73 lpp. Atslēgas vārdi: caurviju prasmes, digitālā pratība, kompetence, TRELLO, dizains, tehnoloģijas.
dc.description.abstractThe aim of the study is to explore how the digital tool / application TRELLO in the learning process - design and technology lessons and project work can achieve learning continuity and traceability in specific COVID 19 conditions by conducting the learning process in secondary school: both face-to-face and hybrid (part-time remotely simultaneously - broadcast from class to students). Experience work consists of 4 parts: 1. Acquisition of the subject Design and technology at school 2. Choice of digital tool for working with students within the subject Design and Technology I. 3. Professional experience. Implementation the TRELLO tool/app of the learning process 4. Conclusions and proposals of experience work. There is an appendix to the work, in which it is possible to get acquainted with the materials created by the author: presentations for lessons, topics, samples of teaching materials, a sample of the research questionnaire, as well as the results of the research and samples of students' work.are also presented. Volume of experience work - 37 pages. Number of attachments - 35. Total volume of work with appendices - 73 pages. Keywords: cross-cutting skills, digital literacy, competence, TRELLO, design, technology
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectTRELLO
dc.subjectdizains,
dc.subjecttehnoloģijas
dc.subjectkompetence
dc.subjectdigitālā pratība
dc.titleProjektu izstrāde dizainā un tehnoloģijās vidusskolā ar digitālo rīku TRELLO
dc.title.alternativeProject development with application TRELLO in design and technology in high school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record