Show simple item record

dc.contributor.authorKeiša, Patrīcija Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:38Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89634
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60730
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir noskaidrot Sokrātiskās sarunas konceptuālā modeļa piemērotību autentiskai morālajai izglītībai vidusskolā. Izmantotās metodes ir literatūras analīze un kvalitatīvo datu analīze (intervence, intervijas, fokusgrupa). Rezultāti norāda uz pozitīvu konceptuālā modeļa vērtējumu. Ieteicams meklēt veidus, kā modeli pielietot praksē, un pētīt to, piemēram, longitudināli.
dc.description.abstractThis paper aims to research the suitability of a Socratic conversation conceptual model for authentic high-school moral education. The methods employed are literature review and qualitative data analysis (intervention, interview, focus group). Results show a positive evaluation of the model. Suggested to search for ways to use the model in praxis and research it e.g. longitudinally.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmorālā izglītība
dc.subjectvidusskola
dc.subjectSokrātiska saruna
dc.subjecteksistenciāla pedagoģija
dc.titleSokrātiska saruna morālajai izglītībai vidusskolā: konceptuālais modelis praksei
dc.title.alternativeSocratic conversation for moral education at high school: a conceptual model for praxis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record