dc.contributor.author | Keiša, Patrīcija Marija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T01:04:38Z | |
dc.date.available | 2022-07-06T01:04:38Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 89634 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60730 | |
dc.description.abstract | Pētījuma mērķis ir noskaidrot Sokrātiskās sarunas konceptuālā modeļa piemērotību autentiskai morālajai izglītībai vidusskolā. Izmantotās metodes ir literatūras analīze un kvalitatīvo datu analīze (intervence, intervijas, fokusgrupa). Rezultāti norāda uz pozitīvu konceptuālā modeļa vērtējumu. Ieteicams meklēt veidus, kā modeli pielietot praksē, un pētīt to, piemēram, longitudināli. | |
dc.description.abstract | This paper aims to research the suitability of a Socratic conversation conceptual model for authentic high-school moral education. The methods employed are literature review and qualitative data analysis (intervention, interview, focus group). Results show a positive evaluation of the model. Suggested to search for ways to use the model in praxis and research it e.g. longitudinally. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | morālā izglītība | |
dc.subject | vidusskola | |
dc.subject | Sokrātiska saruna | |
dc.subject | eksistenciāla pedagoģija | |
dc.title | Sokrātiska saruna morālajai izglītībai vidusskolā: konceptuālais modelis praksei | |
dc.title.alternative | Socratic conversation for moral education at high school: a conceptual model for praxis | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |