Skolas teritorijā pieejamā dabas objekta izmantošana pētniecībā dabaszinībās 1. un 2. klasē
Autor
Ozoliņa, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
A. Ozoliņas diplomdarbā “Skolas teritorijā pieejamā dabas objekta izmantošana pētniecībā dabaszinībās 1. un 2. klasē” autore aktualizējusi āra nodarbību, pētījumu un pētniecisko prasmju nozīmi dabaszinību mācību satura apguvē 1. un 2. klasē, veikta konkrētās skolas sākumizglītības posma skolotāju aptauja par dabas objekta izmantošanu mācību satura apguvē. Izstrādāti pētījumu plāni pētniecisko prasmju attīstīšanai 1. un 2. klasē un veikta to aprobāciju. Diplomdarba mērķis ir analizēt pētniecisko prasmju apguves iespējas āra nodarbībās un noskaidrot skolas teritorijā esošā dabas objekta izmantošanu pētījumos dabaszinībās 1. un 2. klasē, izstrādājot pētījumu plānus. Atslēgas vārdi: āra nodarbības, dabas objekts, dabaszinības, pētījumi, pētnieciskās prasmes. In A. Ozolina diploma thesis “Use of a natural object available in the school territory in research in natural sciences in 1st and 2nd grade”, the author has highlighted the importance of outdoor activities, research and research skills in the acquisition of natural sciences the use of the object in the acquisition of the study content. Research plans for the development of research skills in the 1st and 2nd grade have been developed and tested. Tie aim of the diploma thesis is to analyze the possibilities of acquiring research skills in outdoor classes and to find out the use of a natural object in the school territory in research in natural sciences in the 1st and 2nd grade, developing research plans. Keywords: outdoor lessons, natural object, natural sciences, research, research skills.