• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Antidizaina izpausmes 21.gadsimtā grafiskajā dizainā

Thumbnail
Открыть
299-90128-Pepsis_Mareks_mp21006.pdf (1.874Mb)
Автор
Pepsis, Mareks
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Muze, Agata
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kārtība un likumi ir tas, ar ko cilvēks sastopas savā ikdienā, bet pēc ilgas stagnācijas - kādam tas apniks. Šajā brīdī sākas haosa valdības periods, un katrā nozarē tās realizējas savādi. Dizainā šīs brīdis tika nosaukts ar provokatīvo vārdu - antidizains. To parādību nevar nosaukt par stilu, antidizains ir ideja, vēlme mainīt noteikumus un izveidot estētisko ideju reprezentāciju, izmantojot visus pieejamos līdzekļus. Dizaineri, kas veido šādus darbus perfekti apzinās ar to, ko viņi dara un speciāli iznicina noteikumus un rāda dizaina darbus, kas izskatās svaigi, provokatīvi tiešām pievērš cilvēku uzmanību. Atslēgvārdi: antidizains, dizains, plakāts, ideja, provokācija.  
 
Order and rules are what people encounter in their daily lives, but after a long period of stagnation, someone gets bored of it. At this point, a period of chaos in government begins, and in each sector they are realised in their own way. In design, this moment has been given the provocative name of anti-design. The phenomenon cannot be called a style; anti-design is an idea, a desire to change the rules and to create an aesthetic representation of an idea, using all the means available. The designers who create these works are perfectly aware of what they are doing and they specifically break the rules and show design works that look fresh, provocative and really catch people's attention. Keywords: anti-design, design, poster, idea, provocation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60815
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV