• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ietekmētāju līgumsaistības veidu juridiskais vērtējums Latvijā un to problemātika praksē

Thumbnail
Öffnen
307-88263-Vavilova_Patricija.Anna_pv19010.pdf (417.6Kb)
Autor
Vavilova, Patrīcija Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Mantrovs, Vadims
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Mūsdienās ne tikai mārketings ir balstīts komunikācijā, mērķēta un veiksmīga ziņojuma nodošana teju visās jomās pamatā ir kļuvusi par īpaši izvēlētu vēstnešu darba lauku. Krasi attīstoties sociālo tīklu nozīmei cilvēku ikdienā, līdzās tai pieaug arī ietekmētāju — sociālajos tīklos atpazīstamu profila īpašnieku un digitālā satura veidotāju — autoritāte, veidojot un publicējot audiovizuāla satura materiālus. Īstenojoties komerciāla rakstura priekšnosacījumiem, profils var kļūt arī par privāti pārvaldītu reklāmas kanālu. Reklāmas pasūtītāji šādi spēj komunicēt ar īpaši mērķētu patērētāju auditoriju, īpaši personiskā veidā, ietekmētājiem topot par pietiekami efektīvu marketinga instrumentu, lai tajā investētu. Darba galvenais mērķis ir apzināt esošo regulējumu attiecībā uz ietekmētāju līgumsaistības rašanos, tās veidiem Latvijā, juridisko vērtējumu, kā arī noskaidrot un identificēt galvenos problēmjautājumus un rast iespējamos virzienus risinājumiem nozares attīstības veicināšanai. Lai sasniegtu darba mērķi, tiek analizēta ietekmētāja profesijas būtība, līdzēju pienākumi un tiesības, piemērojamie tiesību akti un normas, ietekmētāja sociālajos tīklos izvietota komerciālā satura un īpašās patērētāju grupas kā auditorijas fenomens, gūts ieskats līdzšinējā nacionāla un starptautiska līmeņa tiesu praksē.
 
Nowadays, not only is marketing based on communication, but targeted and successful messages in almost every field have become work for a carefully chosen communicator. As the role of social networks in people's daily lives develops rapidly, so does the authority of influencers — profile owners and creators of digital content on social networks — who create and publish audiovisual content online. If the preconditions of a commercial content nature are met, the profile can also become a privately managed advertising channel. In this way, advertisers are able to communicate to an exceptionally targeted consumer audience, in a uniquely personal way, becoming a sufficiently effective marketing tool to invest in. This research thesis aims to identify the existing regulation regarding the emergence of contractual obligations of influencers, its types in Latvia, legal assessment, clarify and identify the main problems and find possible solutions to achieve the development of the industry. In order to achieve the goal, the nature of the influencer's profession, the obligations and rights of the parties, applicable laws and norms, and the phenomenon of the commercial partnership relations in relation to consumers are analyzed, as well as giving an insight of the current national and international case law.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60941
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses [5185]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV