• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Linking teacher formative assessment with professional development: Comparative study of Latvia, Finland and California

Thumbnail
Открыть
298-90501-Butkevica_Anete_ab10215.pdf (1.447Mb)
Автор
Butkēviča, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zobena, Aija
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Promocijas darbā veikta fenomenoloģiska analīze par praksēm un to pieredzēm saistībā ar skolotāju formatīvo vērtēšanu un tās iespējamo saikni ar profesionālo pilnveidi Latvijā, Somijā un Kalifornijā, ASV. Šīs pieredzes un prakses fenomenoloģiskā analīze ir balstīta uz starpnozaru atziņām, kas gūtas no organizāciju attīstības literatūras un izglītības zinātniskās literatūras. Tiek piedāvāti teorētiski modeļi, lai analizētu pastāvošo organizāciju attīstības praksi, ņemot vērā nepieciešamību sasaistīt skolotāju vērtēšanu ar profesionālo pilnveidi. Tika intervētas trīs informantu grupas - skolotāji, skolas vadība un izglītības eksperti (N=70) trīs izglītības sistēmās, lai no šo informantu perspektīvas kartētu esošo praksi skolotāju formatīvās vērtēšanas sasaistei ar profesionālo pilnveidi. Atslēgvārdi: formatīvā vērtēšana, profesionālā pilnveide, organizāciju attīstība, fenomenoloģija, starptautiskais salīdzinošais pētījums, 21.gs. prasmes
 
This dissertation offers a phenomenological analysis of practices and experiences of teacher formative assessment and its links with professional development in Latvia, Finland and California, US. Phenomenological analysis of these experiences and practices is informed by interdisciplinary insights taken from organizational development literature and educational science literature. Theoretical models are proposed for analysing existing practices of organizational development, and teacher formative assessment linking with professional development. Three groups of informants were interviewed: teachers, school leaders, and education experts (N = 70), in three education systems in order to map the existing practices of linking teacher formative assessment with professional development. Keywords: formative assessment, professional development, organizational development, phenomenology, international comparative research, 21st-century skills.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61115
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV