Digitālās vides izmantošanas iespējas valodu mācību jomā pirmsskolas izglītības 3. posmā
Author
Tesloviča, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir ‘Digitālās vides izmantošanas iespējas valodu mācību jomā pirmsskolas izglītības 3. posmā’ Bakalaura darba autore ir Annija Tesloviča Pētījuma mērķis - analizēt digitālās vides izmantošanas iespējas pirmsskolā vecākajā pirmsskolas vecumā. Teorētiskajā daļā darba autore analizēja literatūru par digitālo materiālu dažādību un to iespējām pirmsskolā, izstrādāja pati savus digitālos materiālus, analizēja literatūru par 5-6 gadus vecu bērnu attīstības likumsakarībām. Empīriskajā daļā darba autore veica pētījumu vecākajā pirmsskolas grupā piedāvājot bērniem 2 nedēļas standarta mācību metodes un 2 nedēļas digitālās mācību metodes, veica pirmsskolas pedagogu un pirmsskolas bērnu vecāku intervijas un aptaujas. Bakalaura darba apjoms – 78 lpp., 35 attēls, 3 tabulām, 6 pielikumi, bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits - 31 Atslēgas vārdi – digitālie materiāli, tehnoloģijas, pirmsskolas 3. posms, tehnoloģijas. The title of the bachelor thesis is ‘Usage opportunities of the digital environment in the field of language teaching in the 3rd stage of pre-school education.’ The author of the thesis - Annija Teslovica. The goal of the thesis - to analyze the possibilities of using the digital medium in preschool (for the eldest children in preschool). In the theoretical part, the author analyzed literature regarding the variety of digital materials and their possibilities of use during preschool, developed her own digital materials, and analyzed literature regarding the development correlations of children between ages 5-6. In the empirical part, the author carried out a study in the eldest preschool group applying 2 weeks of standard teaching methods and two weeks of digital teaching methods, and carried out interviews and surveys of preschool teachers and the parents of preschool children. The bachelor thesis consists of 78 pages, 35 images, 3 tables, 6 appendices, 31 units of the bibliographic list. Keywords - digital materials, technologies, the third stage of preschool, technologies.