Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorGasanova, Maija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-03T02:01:27Z
dc.date.available2022-12-03T02:01:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90928
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61371
dc.description.abstractAutors: Maija Gasanova. Darba nosaukums: 5 – 6 gadus vecu bērnu stāstītprasmes sekmēšana. Bakalaura darba vadītājs: asoc. prof. Dr. paed., Mg.psych. Agrita Tauriņa. Pētījuma mērķis: Izzināt stāstītprasmes sekmēšanas iespējas vecākā pirmsskolas vecuma bērniem, pamatojoties uz zinātnisko literatūru. Pētījuma objekts: Kompetences pieejā balstīts pedagoģiskais process stāstītprasmes sekmēšanai. Pētījuma priekšmets: 5 - 6 gadus vecu bērnu stāstītprasme. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt zinātnisko literatūru un avotus par 5 – 6 gadus vecu bērnu attīstības posma likumsakarībām. 2.Izpētīt zinātnisko literatūru un avotus par stāstītprasmes sekmēšanas metodēm un paņēmieniem pirmsskolā. 3.Veikt empīrisko pētījumu, pamatot izvēlētās pētījuma metodes, analizēt empīriskā pētījuma iegūtos rezultātus. 4.Sniegt priekšlikumus stāstītprasmes sekmēšanai vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Teorētiskajā daļā aprakstītas stāstītprasmes teorētiskās atziņas, vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības mijsakarības, fiziskā, kognitīvā, sociālā un emocionālā attīstība. Stāstītprasmes nozīme pirmsskolas vecuma bērna attīstībā, stāstītmācīšanas veicināšanas paņēmieni. Empīriskais pētījums veikts par stāstītprasmes sekmēšanas iesējām vecākajā pirmsskolas vecumā. Pētījuma rezultātā veikti secinājumi, kā sekmēt stāstītprasmi. Bakalaura darba struktūra: anotācija latviešu valodā, anotācija angļu valodā, ievads, teorētiskā daļa un empīriskais pētījums, secinājumi, priekšlikumi, literatūras un avotu saraksts, pielikumi. Bakalaura darba apjoms 62 lappuses, 3 tabulas, 14 attēli, 3 pielikumi, 31 literatūras avots trīs valodās – latviešu, angļu, krievu. Atslēgas vārdi: stāstītprasme, stāstītmācīšana, stāstītprasmes sekmēšana.
dc.description.abstractAuthor: Maija Gasanova. Title of the thesis: Promotion of 5-6 years old children’s narrative skills. Supervisor of bachelor's thesis: assoc. prof. Dr. paed., Mg.psych. Agrita Tauriņa. Aim of the study: To explore the possibilities of promoting storytelling skills for older pre-schoolers based on scientific literature. Object of the study: A competence-based pedagogical process to promote storytelling skills. Subject of the study: Storytelling skills of 5 to 6 years old children. Tasks of the study: 1.To analyse scientific literature and sources on the regularities of the developmental stage of 5 to 6 years old children. 2.To study scientific literature and sources on methods and techniques for promoting storytelling skills in preschool. 3.To conduct empirical research, justify the chosen research methods, analyse the results obtained by empirical research. 4.To submit proposals to promote storytelling skills for older pre-schoolers. The theoretical part describes the theoretical insights of storytelling, the interrelationships of the development of older pre-schoolers, physical, cognitive, social and emotional development. The importance of storytelling skills in the development of a pre-schooler, techniques for promoting storytelling. An empirical study has been conducted on how to promote storytelling skills in the older preschool age. As a result of the study, conclusions have been drawn on how to promote storytelling skills. The structure of the bachelor's thesis: summary in Latvian, summary in English, introduction, theoretical part and empirical research, conclusions, proposals, list of literature and sources, annexes. The volume of the bachelor's thesis is 62 pages, 3 tables, 14 images, 3 annexes, 31 literary sources in three languages – Latvian, English, Russian. Keywords: storytelling skills, teaching storytelling, promoting storytelling skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectstāstītprasme
dc.subjectstāstītmācīšana
dc.subjectstāstītprasmes
dc.subjectsekmēšana
dc.title5 – 6 gadus vecu bērnu stāstītprasmes sekmēšana
dc.title.alternativePromotion of 5-6 years old children's narrative skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию