Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorGribule, Evija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-03T02:01:27Z
dc.date.available2022-12-03T02:01:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90929
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61372
dc.description.abstractDarba autore – Evija Gribule Bakalaura darba tēma – Literārie darbi – līdzeklis stāstītprasmes veicināšanai vidējā pirmsskolas vecuma bērniem. Zinātniskais vadītājs - Dr. paed., Mg. psych. Agrita Tauriņa Darba mērķis – pētīt kā daudzveidīgi izmantojot literāros darbus mācību procesā var attīstīt, uzlabot un pilnveidot vidējā pirmsskolas vecuma stāstītprasmi. Bakalaura darba uzdevumi – analizēt dažādu autoru literatūru un atziņas par bērnu valodu, runas attīstību. Izzināt literāro darbu izmantošanas iespējas bērnu stāstītprasmes sekmēšanai. Veikt pētījumu par vidējā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmes veidošanos, izzinot literāros darbus, saskatīt izmaiņas bērnu valodā un runā. Darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā tiek pētītas pedagogu, psihologu, valodnieku atziņas par valodu un runu, par bērnu stāstītprasmi, literāro darbu nozīmi. Runas un valodas raksturojums un stāstītprasmes sekmēšanas iespējas vidējā pirmsskolas vecuma bērniem. Literārie darbi - kā līdzeklis bērnu stāstītprasmes sekmēšanai. Empīriskajā daļā parādīta bērnu stāstītprasmes veidošanās izpēte literāro darbu iepazīšanas procesā, sniegts pētījuma metodoloģiskais pamatojums, bērnu stāstītprasmes raksturojums pētījuma sākumā, tiek izstrādāti kritēriji bērnu stāstītprasmes līmeņa noteikšanai. Darba apjoms: 52 lpp., 35 literatūras avots; 6 tabulas, 11 attēli, 4 diagrammas, 1 pielikums. Atslēgvārdi: literārie darbi, stāstītprasmes sekmēšana, vidējais pirmsskolas vecums.
dc.description.abstractAuthor of the work – Evija Gribule Bachelor's work topic – Literary works – a means of promoting stationpram for children of the average pre-school age. Scientific Head - Dr paed, Mg. psych. Agrita Taurina The aim of the work is to develop, improve and improve the level of middle childhood status skills through a variety of literary works in the learning process. Bachelor's work tasks: analyse the literature and learning of different authors about children's language, speech development. Explore the possibilities of using literary works to promote children's entrepreneurial skills. Carry out a study on the development of mid-childhood stationsskills by educating literary works, identifying changes in children's language and speech. The work consists of 2 parts, theoretical and empirical. The theoretical part examines the learning of teachers, psychologists, linguists about language and speech, about child stationpram, the importance of literary works. Speech and language profiles and possibilities for promoting entrepreneurship for middle-aged children. Literary works as a means of promoting children's entrepreneurial skills. The empirical section shows a study of the development of child stational skills in the process of getting acquainted with literary works, provides the methodological justification for the study, a description of child status at the beginning of the study, draws up criteria for determining the level of child stationsliteracy. Work volume: page 52, source of 35 literature; 6 tables, 11 images, 4 charts, Annex 1. Keywords: Literary works, promoting stationsliteracy, average preschool age.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectLiterārie darbi
dc.subjectStāstītprasmes
dc.subjectVidējais vecuma posms
dc.subjectRuna
dc.subjectPirmsskola
dc.titleLiterārie darbi – līdzeklis stāstītprasmes veicināšanai vidējā pirmsskolas vecuma bērniem
dc.title.alternativeLiterary works - a means of promoting storytelling skills for children of middle preschool age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record