Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorZaļecka, Rūta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:01:58Z
dc.date.available2022-12-10T02:01:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90805
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61425
dc.description.abstractBakalaura darba temats: Bērnu izpratnes veidošana par veselīgu dzīvesveidu pirmsskolas 3. posmā Darba autore: Rūta Zaļecka Darba vadītāja: Dr. Psych. Tija Zīriņa Bakalaura darba apjoms: 50 lapaspuses, 10 attēli, 4 tabulas, 1 pielikums, 45 literatūras un citi avoti Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt, kā veidojas bērnu izpratne par veselīgu dzīvesveidu pirmsskolas 3. posmā. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Darbā tiek analizēta teorētiskā literatūra un citi avoti par veselīga dzīvesveida pamatprincipiem, kas balstīti uz psihologu, dietologu un pedagogu atziņām. Galvenais pētījuma uzdevums ir noskaidrot, ar kādiem pedagoģiskajiem paņēmieniem bērnu izpratnes veidošana par veselīgu dzīvesveidu pirmsskolas 3. posmā būs sekmīga. Lai to noskaidrotu, tiek veikts praktisks pētījums, kas ietver vecāku anketēšanu un pedagoģisku izmēģinājumdarbību pirmsskolas izglītības iestādē. Šī darbība kopā ar sarunām un novērojumiem ļauj izstrādāt un pārbaudīt dažādas aktivitātes, kas nobeigumā ļauj secināt, ka ir dažādi pedagoģiskie paņēmieni, kuri nodrošina sekmīgu bērnu izpratnes veidošanu par veselīgu dzīvesveidu. Darbā ir iekļautas gan izstrādātās aktivitātes, gan sniegti ieteikumi, lai bērni pirmsskolas 3. posmā sekmīgi veidotu izpratni par veselīga dzīvesveida pamatprincipiem.
dc.description.abstractTopic of the Bachelor Paper: Raising children's awarness of a healthy lifestyle in pre-school stage 3 Author of the Paper: Rūta Zaļecka Scientific Tutor of the Paper: Dr. Psych. Tija Zīriņa The volume of the Bachelor Paper: 50 pages, 10 figures, 4 tables, 2 annex, 45 literature and other sources Objective of the Paper: to analyse theoretical sources and practically examine how five to six years old pre-schoolers develop their understanding of healthy lifestyle. The Paper has two parts: theoretical and empirical. It analyses theoretical literature and other sources on key principles of a healthy lifestyle based on the opinions of psychologists, dieticians, and pedagogues. The main task of the Paper is to establish the pedagogical methods that would facilitate the development of the understanding of a healthy lifestyle for five to six years old pre-schoolers. Thus, practical research which includes carrying out a survey of parents and pedagogical test activities at a pre-school institution has been implemented. The pedagogical activities with negotiations and observations allow developing and testing diverse activities and concluding that there are various pedagogical methods that ensure successful development of children’s understanding of a healthy lifestyle. The Paper lists both the developed activities and the proposed suggestions so that the five and six years old pre-schoolers would successfully develop their understanding of the key principles of a healthy lifestyle.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectveselīgs dzīvesveids
dc.subjectaktivitātes
dc.subjectpedagoģiskā darbība
dc.subjectpirmsskolas 3. posms
dc.titleBērnu izpratnes veidošana par veselīgu dzīvesveidu pirmsskolas 3. posmā
dc.title.alternativeRaising children's awarness of a healthy lifestyle in pre-school stage 3
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record