Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorUrbanoviča, Inta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:01:58Z
dc.date.available2022-12-10T02:01:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90809
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61429
dc.description.abstractDarba autore: Inta Urbanoviča Darba tēma: Sadarbības prasmju veicināšana matemātikas stundās sākumskolas jaunākajā posmā Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: doc., Dr.paed.,Mg. hist. Staņislava Marsone Bakalaura darbā tiek pētīts: sadarbības prasmju veicināšanas iespējas matemātikas stundās sākumskolā Darba mērķis: analizēt sadarbības prasmju veicināšanas pedagoģiskās iespējas sākumskolā matemātikas stundā Darba uzdevumi: •Raksturot saskarsmes un sadarbības teorētisko izpratni. •Analizēt sadarbības prasmes skolēnu vecumposma attīstības īpatnību kontekstā. •Analizēt sadarbības prasmes veicināšanas pedagoģiskās iespējas sākumskolā •Analizēt matemātiskas stundas saturu un organizāciju Darbs sastāv no: Ievada, divām nodaļam, secinājumiem, izmantotas literatūras un avotu saraksta, pielikumiem. Pirmajā daļā: raksturota saskarsmes un sadarbības teorētiska izpratne, analizētas sadarbības prasmes skolēnu vecumposma attīstības īpatnību kontekstā Otrā daļā: analizēts matemātiskas stundas saturs un organizācijas Darbs kopumā izklāstīts 54 lappusēs, 3 tabulas, 8 attēli. Darbā izmantoti 34 literatūras avoti un pievienoti 9 pielikumi. Atslēgas vārdi: sadarbība, matemātika, sākumskola
dc.description.abstractAuthor of the paper: Inta Urbanoviča Theme of the paper: Promoting Cooperation Skills in Mathematics Lessons at the Earliest Stage of Primary School Type of paper: Bachelor's Study programme: preschool and primary school teacher Consultant of the paper: doc., Dr. paed., mg. hist. Stanislava Marsone The paper work explores: opportunities for promoting cooperation skills in mathematics lessons in prymary school Objective of the work: to analyse the pedagogical possibilities of promoting cooperation skills in primary school in mathematical class Terms of reference: • describing the theoretical understanding of communication and cooperation. • analysing cooperation skills in the context of the developmental characteristics of students at different ages • to analyse the pedagogical possibilities of promoting cooperation skills in primary school • to analyse the content and organization of a mathematical lessons The work consists of: introduction, two chapters, conclusions, a list of literature and sources used, attachments. First part: describes a theoretical understanding of communications and cooperation, analyses cooperation skills in the context of pupil age development characteristics Second part: analysed the content and organizations of math lessons Volume of the thesis: 54 pages, 3 tables, 8 images. The list of literature and sources consist of 34 items and 9 annexes. Keywords: cooperation, math, primary school
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectmatemātika
dc.subjectsākumskola
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectspēles
dc.titleSadarbības prasmju veicināšana matemātikas stundās sākumskolas jaunākajā posmā
dc.title.alternativePromoting Cooperation Skills in Mathematics Lessons at the Earliest Stage of Primary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record