dc.contributor.advisor | Marsone, Staņislava | |
dc.contributor.author | Urbanoviča, Inta | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-12-10T02:01:58Z | |
dc.date.available | 2022-12-10T02:01:58Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 90809 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61429 | |
dc.description.abstract | Darba autore: Inta Urbanoviča Darba tēma: Sadarbības prasmju veicināšana matemātikas stundās sākumskolas jaunākajā posmā Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: doc., Dr.paed.,Mg. hist. Staņislava Marsone Bakalaura darbā tiek pētīts: sadarbības prasmju veicināšanas iespējas matemātikas stundās sākumskolā Darba mērķis: analizēt sadarbības prasmju veicināšanas pedagoģiskās iespējas sākumskolā matemātikas stundā Darba uzdevumi: •Raksturot saskarsmes un sadarbības teorētisko izpratni. •Analizēt sadarbības prasmes skolēnu vecumposma attīstības īpatnību kontekstā. •Analizēt sadarbības prasmes veicināšanas pedagoģiskās iespējas sākumskolā •Analizēt matemātiskas stundas saturu un organizāciju Darbs sastāv no: Ievada, divām nodaļam, secinājumiem, izmantotas literatūras un avotu saraksta, pielikumiem. Pirmajā daļā: raksturota saskarsmes un sadarbības teorētiska izpratne, analizētas sadarbības prasmes skolēnu vecumposma attīstības īpatnību kontekstā Otrā daļā: analizēts matemātiskas stundas saturs un organizācijas Darbs kopumā izklāstīts 54 lappusēs, 3 tabulas, 8 attēli. Darbā izmantoti 34 literatūras avoti un pievienoti 9 pielikumi. Atslēgas vārdi: sadarbība, matemātika, sākumskola | |
dc.description.abstract | Author of the paper: Inta Urbanoviča Theme of the paper: Promoting Cooperation Skills in Mathematics Lessons at the Earliest Stage of Primary School Type of paper: Bachelor's Study programme: preschool and primary school teacher Consultant of the paper: doc., Dr. paed., mg. hist. Stanislava Marsone The paper work explores: opportunities for promoting cooperation skills in mathematics lessons in prymary school Objective of the work: to analyse the pedagogical possibilities of promoting cooperation skills in primary school in mathematical class Terms of reference: • describing the theoretical understanding of communication and cooperation. • analysing cooperation skills in the context of the developmental characteristics of students at different ages • to analyse the pedagogical possibilities of promoting cooperation skills in primary school • to analyse the content and organization of a mathematical lessons The work consists of: introduction, two chapters, conclusions, a list of literature and sources used, attachments. First part: describes a theoretical understanding of communications and cooperation, analyses cooperation skills in the context of pupil age development characteristics Second part: analysed the content and organizations of math lessons Volume of the thesis: 54 pages, 3 tables, 8 images. The list of literature and sources consist of 34 items and 9 annexes. Keywords: cooperation, math, primary school | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Skolas pedagoģija | |
dc.subject | sadarbība | |
dc.subject | matemātika | |
dc.subject | sākumskola | |
dc.subject | saskarsme | |
dc.subject | spēles | |
dc.title | Sadarbības prasmju veicināšana matemātikas stundās sākumskolas jaunākajā posmā | |
dc.title.alternative | Promoting Cooperation Skills in Mathematics Lessons at the Earliest Stage of Primary School | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |